Recensie Meryam, Maison d’Amour, Sint-Job-in’t-Goor 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In haar advertentie… "ik ben 28 jaar" 😅😅
Doe er maar gerust minstens 15 bij.
Wat niets zegt over haar sexdrive en dienstverlening, want die is top. Maar waarom altijd zo liegen over die leeftijd? 🤷🏼‍♂️
 
In haar advertentie… "ik ben 28 jaar" 😅😅
Doe er maar gerust minstens 15 bij.
Wat niets zegt over haar sexdrive en dienstverlening, want die is top. Maar waarom altijd zo liegen over die leeftijd? 🤷🏼‍♂️
Ik denk dat de meeste vrouwen dit doen (ook mannen die daten) waarom zetten wij een roepnaam hier op dit forum , is dat ook niet liegen ? Ze liegen niet alleen over hun leeftijd ,nationaliteit gewicht en ga zo maar verder , welke vrouw zegt graag haar gewicht leeftijd (weinigen ) zelfs soms tegen hun eigen man , als ze van de weegschaal stappen en vraagt ,wat zegde het wijzertje ,nooit de waarheid :eek::eek::eek:
 
@Mulan , ik weet het wel, en niemand die er om maalt dat jij, ik en iedereen niet onze eigen naam of nationaliteit gebruiken, of er een jaar of 2-3 afliegen.
Maar zelfs een blinde die de eerste keer tussen Meryam's zalige boezem gaat liggen, kan onmiddellijk zien dat ze geen 28 meer is maar gevaarlijk dicht naar midden 40 gaat.
En leeftijds- en gewichtscategoriën hebben nu eenmaal wél hun liefhebbers. Zowel hoog, als laag 😉
 
@Mulan , ik weet het wel, en niemand die er om maalt dat jij, ik en iedereen niet onze eigen naam of nationaliteit gebruiken, of er een jaar of 2-3 afliegen.
Maar zelfs een blinde die de eerste keer tussen Meryam's zalige boezem gaat liggen, kan onmiddellijk zien dat ze geen 28 meer is maar gevaarlijk dicht naar midden 40 gaat.
En leeftijds- en gewichtscategoriën hebben nu eenmaal wél hun liefhebbers. Zowel hoog, als laag 😉
Ik herken wat je schrijft en ik ken zelfs Meryam zeer goed ben er trouwens al verschillende keren met afgesproken weet zelfs waar ze woont 😎
 
Heb haar nogmaals bezocht,

Ik ga er niet meer te ver over uitbreiden, zelfde ervaring als mijn vorige recensie,

Ideaal voor uitgebreide pijpdate , en een lekker natte kutje om te verwennen
👍
 
Wat een lieve vrouw, ze heeft alles, lekker zacht lief weet wat je nodig hebt en wat je graag hebt. Ze zal je steeds proberen heel veel plezier aan je date te laten beleven. Je mag met haar grote mooie volle borsten zoveel spelen en zuigen als je wil, dan komt er een hele mooie grote tepel tevoorschijn. Je mag ook haar kutje likken als je de juiste snaren raakt zal ze er heel erg van genieten en dat zal je merken ook. Eigenlijk een droom van een vrouw is het, eens je bij haar geweest bent wil je geen ander meer. Meryam als je dit leest heb ik toch echt niks teveel gezegd. Dikke kus en tot snel.
 
Hallo ik heb goed nieuws voor de liefhebbers van Meryam. Die werkt nu in "De Massagerie" in Antwerpen op de IJzerlaan 39. Ze is dus niet gestopt. En zodra de problemen met Redlights voorbij is komt er een nieuwe pagina van haar te voorschijn. Dus nog even geduld mannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan