Met hoeveel verschillende vrouwen heb jij seks gehad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Met hoeveel verschillende vrouwen heb jij seks gehad?

• Totaal aantal stemmers
    66
WOOW 770 minstens? Veel respect voor jouw vrouw. Nou ik zou zeggen, start zo'n poll maar ik weet niet hoeveel gasten hier dat met hun partner doen.
Ik moet nog eens zien hoe zo'n poll op te zetten. En ik denk ook niet dat veel mannen dat doen of aankunnen
Zelf ben ik single en ik zou echt niet weten hoe jij dat doet man. Doe je dan ook mee of kijk je of zit je dan voor de buis ofzo terwijl ze bezig is?
In clubs en op gangbangs ga ik (bijna altijd) mee en aanschouw ik haar dolgraag. Ze is ook zo mega geil...
Thuis kijk ik soms toe, soms blijf ik ook beneden als zij boven ligt te vrijen.
Als ik er eens niet bij ben (hotel, buitenland,....) dan vertelt ze alles nadien.

Goh goeie vraag , ik zou het echt niet weten en durf er ook geen getal opplakken .
Ik was van jongs af aan door mijn hoog libido al een vrouwen verslinder , om het zo te noemen .
Samen met mijn vrouw swingen we al 30 jaar op de regelmatige basis van eens in de twee/drie weken , eerst vele jaren in verschillende clubs en de laatste jaren veel meer privé feestjes hier thuis of ergens bij bevriende stellen .Dit dan met 1 op 1 dates maar ook regelmatig met meerdere stellen tezamen.
Een goede vriend heeft me die vraag ook ooit es gesteld en ik heb toen geantwoord dat het aantal totaal niet belangrijk is maar het plezier om samen met iemand anders dan je vrouw ,de beider intieme lusten/fantasies te delen in alle vertrouwen, het avontuur om iemand te ontdekken op erotisch gebied , de verbinding , een avond/nachtje verliefd zijn ....daar draait het om .
Het aantal vrouwen heeft geen belang .

Ik hou dat bij in een Excell. Ziek he. Geef ze ook scores op 5 domeinen. Onbetaald 137 en betaald 169.
Nee hoor! Hier ook een Excel-fan!
Ik hou ook de dagen bij en heb zelfs een dashboard in Excel erop gebouwd zodat ik per week kan inzien wanneer ik heb geneukt en welke dvp😋
Dus in totaal 137 unieke onbetaalde dames geneukt? Dat zijn er aardig wat haha. Dan doe je het goed hoor.

Ik wil er echt minimaal rond de 500 hebben geneukt voordat ik ga doodga. Maarja het zegt wat over je als je dit zo belangrijk vind. Ik denk zelf dat dit iets met zelfvertrouwen te maken heeft

had ik eigenlijk ook moeten doen..
het is dus al een keer of wat voorgekomen dat ik bij een dame binnenstap dat ze me herkent en me nog herrinnert van een hele tijd terug..
en ik dus gvd niets niks nada kan terughalen..
had gewoon een volledig onbekende kunnen zijn voor me..
dan heb ik toch wel iets van schaamte richting haar..
dat is ook de reden dat ik ze hier zo uitvoerig beschreven heb..
zou dat weer moeten gaan doen zodat ik dames kan terug halen..aan de hand van advertentienummer etc..
enkel ,lijkt het in Brabant wel dat ik de enige ben die dat doet verder..
maar goed..kan effe geen andere hobby bedenken die me bij tijd en wijlen zo pleziert..
buiten motorrijden dan..maar dat is seizoensgebonden..

@richard Snep , dat je ze niet herkent ,zou dat niet komen doordat veel vrouwen hun kapsel constant veranderen van kleur en snit , om iets te zeggen ?

Wij hebben hier thuis schijven vol met actie foto's van sexfeestjes allerhande die we uiteraard enkel voor onszelf houden maar als we die dan es herbekijken is het soms ook van : Wie is dat daar of wie zijn die twee ??... Bij ons is het de ouderdom ,...denken we :ROFLMAO: 😇

Je moet het toch op iets kunnen steken he .
Later op de dag valt de euro dan wel maar het is soms toch genant ja .

Laatst bewerkt:
Wij hebben hier thuis schijven vol met actie foto's van sexfeestjes allerhande die we uiteraard enkel voor onszelf houden maar als we die dan es herbekijken is het soms ook van : Wie is dat daar of wie zijn die twee ??... Bij ons is het de ouderdom ,...denken we :ROFLMAO: 😇
Fuuucking geil man!!! Waar hang je die actie foto's dan op? Bij de wc boven ofzo zodat als je familie langskomt ze geen doggy-foto zien van de vrouw van de lokale bakker? 😜

Fuuucking geil man!!! Waar hang je die actie foto's dan op? Bij de wc boven ofzo zodat als je familie langskomt ze geen doggy-foto zien van de vrouw van de lokale bakker? 😜
Haha nee jong, wij en met ons nog stellen vinden het geil om actiefoto's te nemen tijdens en feestje.
Die worden dan s'morgens op een stick gezet en meegegeven aan de betreffende koppels .
Wij plaatsen die foto's op geheugenkaartjes en die bewaren we in onze kluis . Op onze pc's vind je geen enkele naaktfoto van ons of anderen .
Ook op het internet zetten wij nooit expliciete naakt foto's van onszelf ,je weet nooit waar die uitkomen .

Terug
Bovenaan Onderaan