Met welke Bekende Nederlandse (BN'er) zou jij sex willen hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op Ellemieke geilde ik een tien jaar geleden ook. Had ik wel eens mee willen kezen.
Ze is een jaar of 3 jonger dan mij..
Ze is begonnen als modelletje voor de C&A ooit.. En van afkomst niks van bijzonder.. Haar vader kent mijn vader best goed van vroeger toen Cees nog op de touringcar en taxi reed.. Heeft ook nog een café gehad.. Op papier bijna geen omzet.. En je kon er soms enkel flessen bier krijgen.. (rara hoe kan dat😆).. Haar broer Jeremy Ken ik dan persoonlijk.. Zal verder niet uitwijden hoe en wat.. Maar dat is best een pannenkoek af en toe.. Zoals hij op tv is, is hij irl niet.. Dat kan ik je wel vertellen.. Met dat kat met een u restaurant van hem toen.. Meijer voor een biefstuk met friet🖕🏻
Nooit een BNer op een voetstuk zetten.. Zijn maar gewoon mensen die een act opvoeren.. Een enkeling daar gelaten..
Heb Dries Roelvink ook via een kennis meegemaakt, die auto's voor hem regelde.. Ook een aardige vent.. Maar die is niet HEEL snugger..
Ellemieke heb ik nooit zin in gehad omdat ik ze nog ken van dat ze haar communie deed met mijn nicht etc.. Dan kijk je er toch anders na..
Heeft ook al veel van die gevulde koeken als vriend of vent gehad uit die business.. Dat ik wel eens denk van.. 'meid waar begin je aan.. Die knakker en die air, bravoure, en wereld waar hij inzit past niet bij je'..
Maar telkens trapt ze erin..
Daarom zei ik al.. Nooit op een voetstuk zetten..
 
Daarom zei ik al.. Nooit op een voetstuk zetten..
Ik zet haar ook niet op een voetstuk, maar wou haar wel eens op mijn lovemachine zetten. ;)

Je kunt schrijven dat ze maar een gewone meid is, niet veel voorsteld kwa komaf en zo, maar het was een lekkere blonde stoot. Echt het type waar ik op geil. Kwa uiterlijk, want verder is het dan weer niet mijn type. Voor een potje geile sex zag ik haar helemaal zitten destijds en nu waarschijnlijk nog steeds. Van geile blondine naar lekkere blonde MILF.

Ik vul dit bericht even aan:
Heb haar gegoogled en schrik er van. Nee, not my cup of tea anymore.
 
Vind 'r niet zo heel slecht uitzien hoor...
Yolanthe-Cabau-Golden-Globes.jpg.webp
 
Terug
Bovenaan Onderaan