Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOke, danke, jandelopert had het over Merlijn, maar beide tot vanochtend nog nooit van gehoordHaar naam is Marlijn Weerdenburg ipv Merlijn Waardenburg
If I want sex I call candy of was het sax ipv sex
Ze mag zoveel op mijn "sax" blazen als ze wil........If I want sex I call candy of was het sax ipv sex
Annechien houdt van poesjesVoor mij zijn er maar 2 BN'ers interessant.
Airen Mylene (presentatrice o.a. Funniest Home Videos)
Annechien Steenhuizen (presentatrice NOS Journaal)
Airen heeft een vriendelijk en open attitude en Annechien een koele zakelijke.
Beiden vind ik supergeil voor mij.
Bekijk bijlage 139072Bekijk bijlage 139073
Bekijk bijlage 139070Bekijk bijlage 139071
Je zou haar bijna niet meer herkennen. Ze is echt ouder geworden.Candy Dulfer is 54 jaar inmiddels! Zou het nou echt zo zijn als je je hele leven veel blaast ipv zuigt je er dan zo fantastisch blijft uitzien?
Is dat zo? Maakt niet uit, dan neem ik mijn vriendin ook mee ...Annechien houdt van poesjes
Als ik al die oude rockers zie zoals Stones and Roger waters dan moeten al die drugs toch wel een converserende werking hebben.Candy Dulfer is 54 jaar inmiddels! Zou het nou echt zo zijn als je je hele leven veel blaast ipv zuigt je er dan zo fantastisch blijft uitzien?
Ik vind haar gewoon verschrikkelijk irritant, dus haar zou ik overslaan.Ik zou Raisa Blommestijn wel eens willen doen.
Bekijk bijlage 139221
Eigenlijk is ze niet eens echt mijn type en vind ik haar zelfs iets irritants hebben, maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat ze een onwijs geil seksbeest is in de slaapkamer...
Of zo hard dat je er zelf ook nog drie dagen last van hebIk vind haar gewoon verschrikkelijk irritant, dus haar zou ik overslaan.
Super irritant! Maar wel een heerlijke dame en als ze haar mond gewoon een uurtje kan dichthouden...Ik vind haar gewoon verschrikkelijk irritant, dus haar zou ik overslaan.
Jazeker
Precies dat dus. Ongehoord hard.Of zo hard dat je er zelf ook nog drie dagen last van heb
Die vind ik nou echt super lelijk, bovendien heeft ze een scheve neus.Britt Dekker
Ze mag me pijpen...... komt er hopelijk niet te veel geluid uit.Britt Dekker