Met welke opvatting tegenover seks en prostitutie ben je opgevoed?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er werd en wordt nooit over zaken gesproken die met emoties en gevoelens te maken hebben, laat staan seks.

Daardoor voelde alles op dat gebied als een taboe. Iets waar je eigenlijk niet van mag genieten. Wat stiekem moet.

Dat is zo ingesleten, dat ik het altijd voelt alsof ik iets doe wat eigenlijk niet goed is en helemaal niet zou mogen doen.

Het maakt dat ik me moeilijk kan overgeven aan de seks en me nooit helemaal kan laten gaan. Er staat altijd een zekere rem op.

Terughoudend, uiterst voorzichtig, mezelf wegcijferend, niet dominant, want ik doe iets wat niet mag.
Dit is wel heel herkenbaar voor mij ja. Er werd nooit over gesproken, mijn vader had wel altijd veel interesse in seks gezien zijn zorgvuldig verstopte collectie van seksboekjes (die hij allemaal weggedaan heeft nadat hij opa werd). Maar het was een onderwerp waar niet over gesproken werd, net zoals emoties inderdaad.

Het is iets wat me in de datingscene ook heel erg tegenhoudt. Ik durf soms niet eens mijn voorkeuren aan te geven, hoe stom dat ook klinkt. Het duurt sowieso wel wat langer voordat ik me blootgeef en de meesten zijn dan al lang afgehaakt. Tijdens seks kan ik ook wel eens vooral in mijn hoofd bezig zijn.

Ik heb wel een relatie van tien jaar gehad, zij was zeer openminded wat seks betreft, al was dat vaker in woorden dan in daden. En ging dat vooral om haar behoeftes, die van mij werden meer en meer naar de achtergrond gedrukt naarmate de relatie vorderde.
 
Bij mij thuis was sex nooit een taboe. Eenmaal ik 16 was en de intresse in meisjes er was kwam "het gesprek". We konden daar openlijk over praten en mee lachen.

toen ik 25 jaar was ben ik voor het eerst naar een dvp geweest. ik heb mij vader dat een paar dagen later verteld. En ook waarom ik naar een dvp geweest ben. Mijn vader was niet boos of teleur gesteld in mij maar trots. Hij heeft me letterlijk een wel gemeende knuffel gegeven.

Hij had ook al een tijdje door dat het mij dwas zat dat ik nog maagd was. Maar hij wou niets forceren. Wat hem trots maakte was het feit dat ik in plaats van zo veel ander mannen. Mijn trots,ego of de mening van andere op zij gezet heb. En dat gedaan heb. In plaats van mij zelf in een depressie te laten weg zakken.


Ik weet ook van mijn opa dat zijn vader zelf ook naar en dvp ging. Hij had daar nooit een probleem mee. Hij zei mijn vader was ook maar een man van vlees en bloed. En had ook zijn behoeftes en noden. Ik nog mijn zus hebben daar als kind iets van gemerkt.
 
Het is nooit helemaal wat ik echt zou willen en dat ligt volledig aan mij. Ik hou mezelf tegen en breek er maar niet doorheen.
Je zit teveel in je hoofd. Iets wat ik herken, maar meer en meer aan het loslaten ben. Zorg dat je uitgerust je date aanvangt, wees verzekerd dat het leuk wordt, straal dit ook uit, en zet je hoofd uit. Eenmaal bij de dame go with the flow. Zijn dates dat ik alles om me heen vergeet, en er alleen nog maar de dame en ik is. Dit leer je niet binnen één dag, maar gaat stap voor stap.
 
zet je hoofd uit
Zou ik graag willen, maar ik weet echt niet hoe. Soms denk ik weleens dat ik eens een pilletje of poedertje moet proberen om te zien of het dan wel lukt, maar ik weet ook wel dat drugs niet het antwoord gaan zijn en alleen maar meer ellende zullen opleveren. Even ontsnappen uit mijn eigen hoofd, al is het maar voor een uurtje of twee, dat lijkt me echt heerlijk.
 
Maak afspraak vooraf, dus niet last minute. Ga op dag zelf ontspannen op pad, hou je van (bepaalde) muziek, zet dit dan bijvoorbeeld op. Wees gewoon relaxed, je gaat plezier maken, en niks of niemand maakt je wat!
Wat ook helpt is met meer en meer verschillende dames afspreken. Van elke afspraak leer je wel weer iets. Soms iets dat niet werkte, maar juist ook dingen die wel werkten. Dit neem je weer met je mee naar volgende date(s).
 
Zou ik graag willen, maar ik weet echt niet hoe. Soms denk ik weleens dat ik eens een pilletje of poedertje moet proberen om te zien of het dan wel lukt, maar ik weet ook wel dat drugs niet het antwoord gaan zijn en alleen maar meer ellende zullen opleveren. Even ontsnappen uit mijn eigen hoofd, al is het maar voor een uurtje of twee, dat lijkt me echt heerlijk.
Drugs zijn idd niet de oplossing. Ik weet niet of dat je een dvp hebt waar je je goed bij voelt? mss kan je bij haar je situatie uit leggen. En kan ze er op in spelen.

Bv door als jij bij haar of zij bij jou aan komt meer als een oude of goede vriendin of fwb voor te doen.
Volgens mij moet je minder het gevoel hebben dat met een dvp in bed ligt.

als de dame dat weet. Kan ze mss meer neutrale kledij dragen. Of als ze merkt dat je dat je zelf remt even overschakelen naar knuffelen en praten. Om later verder te gaan.
 
Zou ik graag willen, maar ik weet echt niet hoe. Soms denk ik weleens dat ik eens een pilletje of poedertje moet proberen om te zien of het dan wel lukt, maar ik weet ook wel dat drugs niet het antwoord gaan zijn en alleen maar meer ellende zullen opleveren. Even ontsnappen uit mijn eigen hoofd, al is het maar voor een uurtje of twee, dat lijkt me echt heerlijk.
Misschien zou ook een bezoek aan een professionele seksuoloog kunnen helpen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan