lovemachine
Meubelstuk
Als je het weet en beseft, kun je er mee aan de slag. Kleine stapjes, maar wel vooruit. Ik wens je alle kracht en wijsheid. Je leeft maar 1 keer, dus ga er voor!@lovemachine
Verstandelijk weet ik dat ook wel, maar mjah ...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je het weet en beseft, kun je er mee aan de slag. Kleine stapjes, maar wel vooruit. Ik wens je alle kracht en wijsheid. Je leeft maar 1 keer, dus ga er voor!@lovemachine
Verstandelijk weet ik dat ook wel, maar mjah ...
Dit is wel heel herkenbaar voor mij ja. Er werd nooit over gesproken, mijn vader had wel altijd veel interesse in seks gezien zijn zorgvuldig verstopte collectie van seksboekjes (die hij allemaal weggedaan heeft nadat hij opa werd). Maar het was een onderwerp waar niet over gesproken werd, net zoals emoties inderdaad.Er werd en wordt nooit over zaken gesproken die met emoties en gevoelens te maken hebben, laat staan seks.
Daardoor voelde alles op dat gebied als een taboe. Iets waar je eigenlijk niet van mag genieten. Wat stiekem moet.
Dat is zo ingesleten, dat ik het altijd voelt alsof ik iets doe wat eigenlijk niet goed is en helemaal niet zou mogen doen.
Het maakt dat ik me moeilijk kan overgeven aan de seks en me nooit helemaal kan laten gaan. Er staat altijd een zekere rem op.
Terughoudend, uiterst voorzichtig, mezelf wegcijferend, niet dominant, want ik doe iets wat niet mag.
Je zit teveel in je hoofd. Iets wat ik herken, maar meer en meer aan het loslaten ben. Zorg dat je uitgerust je date aanvangt, wees verzekerd dat het leuk wordt, straal dit ook uit, en zet je hoofd uit. Eenmaal bij de dame go with the flow. Zijn dates dat ik alles om me heen vergeet, en er alleen nog maar de dame en ik is. Dit leer je niet binnen één dag, maar gaat stap voor stap.Het is nooit helemaal wat ik echt zou willen en dat ligt volledig aan mij. Ik hou mezelf tegen en breek er maar niet doorheen.
Zou ik graag willen, maar ik weet echt niet hoe. Soms denk ik weleens dat ik eens een pilletje of poedertje moet proberen om te zien of het dan wel lukt, maar ik weet ook wel dat drugs niet het antwoord gaan zijn en alleen maar meer ellende zullen opleveren. Even ontsnappen uit mijn eigen hoofd, al is het maar voor een uurtje of twee, dat lijkt me echt heerlijk.zet je hoofd uit
Drugs zijn idd niet de oplossing. Ik weet niet of dat je een dvp hebt waar je je goed bij voelt? mss kan je bij haar je situatie uit leggen. En kan ze er op in spelen.Zou ik graag willen, maar ik weet echt niet hoe. Soms denk ik weleens dat ik eens een pilletje of poedertje moet proberen om te zien of het dan wel lukt, maar ik weet ook wel dat drugs niet het antwoord gaan zijn en alleen maar meer ellende zullen opleveren. Even ontsnappen uit mijn eigen hoofd, al is het maar voor een uurtje of twee, dat lijkt me echt heerlijk.
Misschien zou ook een bezoek aan een professionele seksuoloog kunnen helpen.Zou ik graag willen, maar ik weet echt niet hoe. Soms denk ik weleens dat ik eens een pilletje of poedertje moet proberen om te zien of het dan wel lukt, maar ik weet ook wel dat drugs niet het antwoord gaan zijn en alleen maar meer ellende zullen opleveren. Even ontsnappen uit mijn eigen hoofd, al is het maar voor een uurtje of twee, dat lijkt me echt heerlijk.