Recensie Mia Eros, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

brtsmpsn

Wandelaar
83
19/02/22
39
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mia-eros-4/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Foto's in haar advertentie dateren duidelijk van jaren geleden. Ziet er nu en in het echt veel slechter uit.

Betaalde voor een half uur, maar stond na een kwartier al terug buiten. Het pijpen duurde amper 2 minuten, waarna ik haar heel voorzichtig moest neuken want ik was zogezegd te zwaar geschapen.

Stelt ook een alarm in dat 5 minuten voor de tijd om is, zou afgaan. Maar toen stond ik dus al terug buiten.

Ik had afgesproken om met haar te tongzoenen, maar meer dan een zoen op de mond zat er niet in.

Om maar te zeggen dat dit een zeer teleurstellende ervaring was.
 
jaren geleden had ze idd dezelfde foto's, eens mee aan de chat geraakt, had er toen ook een slecht gevoel bij.
Idd niet te klantvriendelijk, zelfs al niet aan de telefoon.
 
Daar ben ik het duidelijk niet mee eens. ..... ze is een geweldige jonge vrouw die mij de beste tijd van mijn leven heeft gegeven . Ze is geweldig . Ik denk dat het probleem bij jullie zelf ligt, behandel haar zoals het hoort , met respect . Je zal hetzelfde terugkrijgen . .... ik vind haar super !

AUB dan een recensie make.
Lees forum regels hoe je 1 kunt maken.
Verder kun je in de regels lezen dat een recensie topic geen discussie topic is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan