Recensie Mia, Leuven 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb net haar advertentie gevonden op kinky en werd nieuwschierig ernaar

Ze is een femboy, dat dan weer wel, maar dat vind ik niet erg, sterker nog ik wil wel zo een mooie femboy proberen en ze is ook nog eens top/actief, want ben meer passief en houd er echt van om lekker genomen te worden door ze. Het probleem is wel dat Leuven erg ver is voor mij, maar ik wil het wel echt een keer proberen met deze lekker ding
 
Eindelijk Mia bezocht. Ze overtrof al mijn verwachtingen. Knap en slank lichaam, mooi vrouwelijk gezicht en vooral een stevige paal die 2uur staalhard bleef. Ik ga mezelf nog een extra kerstcadeau geven en ik ga deze week nog eens terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/im-in-leuven-guys.html
Totale kosten (in euro)
+200€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goed ik heb Mia echt al denk dikke 5 keren ontmoet, de eerste keer was toen nog volop tijdens de lockdown. Mia is geweldig op vlak van seks, zeer lief, zeer geilig. Elke keer ik afkwam kom ik binnen pakt ze meteen vast en begint ze je te tongzoenen. Na een korte tongzoen sessie geeft ze je tijd om je jas uit te doen, je sleutels uit je broek te halen en komt ze zo sensueel wandelt naar je toe. kust ze je verder en dan komt het. Ik kan de verschillende keren hier uitleggen wat ze doet maar ze is gewoon geweldige. In al mijn keren is haar penis nooit echt zat geworden en zelfs als ze klaar is gekomen wilt ze precies meer. echt een tijger dat ze is. Na klaarkomen altijd een babbeltje gedaan tot zelfs gewoon cuddelen en praten over de meest normale dingen tot je haar in haar kont knijpt of je haar kust en ze weer op weg naar de volgende ronden. Haar Engels kan ze maar af en toe ervaren bij het gewoon praten dat sommige woorden ze niet kent. Dus het kan soms handig zijn als je een beetje Spaans kunt over te schakelen/ te verduidelijken.

Ze is een absoluten must gewoon!
 
Ik ga al verschillende jaren naar Mia, ik vraag al jaren of dat ze wilt klaarkomen in mijn mond. Heb het haar meermaals gevraagd en kreeg altijd het hetzelfde antwoord. I DON'T THINK SO ... Nochtans adverteert ze met I FINISH 50 euro. Maar ik hou wel van sperma in mijn mond. Maar heb haar sap nooit mogen proeven. Iemand ervaring met haar sap in uw mond te spuiten? Zou het zo geil vinden dat ze klaarkomt in mijn mond ....
Pronleem is dat ze vrij moeilijk komt en dat haar sap, zoals je het noemt, heel dun en waterachtig is. Heeft het enkele keren bij mij gedaan, maar ze moet dan zo krachtig rammen dat ik het niet meer dierf te vragen! 😉
 
Is me niet duidelijk, staat bij extra's maar dan neem ik aan dat het is om "te laten" pijpen zonder , maar dat was mijn vraag niet
Je mag haar pijpen zonder mits je goed mondhygiëne hebt (lijkt me ook niet meer als normaal stelt ze jouw zo pijpen met slechte mondhygiëne of niet proper zou zijn). Verder laat ze je niet neuken zonder condoom. Zowel jij haar als zij bij jou. opnieuw hygiëne en voorkomen van een SOA, jullie zijn achteraf vreemden van elkaar en de andere zou mogelijk kunnen liegen. en stel je dan in het ergste geval met HIV of AIDs krijgt na een goede sekssessie is niet de bedoeling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/mia-passive-and-active.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Waouw Waouw Waouw
Ongelovelijke gooie date gehad met deze femboy van Malaga .
Alles kwam natuurlijk aan bod wederzijds DFK, pijpen zc, rimmen, strelen .
Ze is een echte seks beest , met een klit van het juiste formaat .
Tussen de billen , deepthroat, samenaftrekken , neuken (mc) een stukje paradijs
 
Waouw Waouw Waouw
Ongelovelijke gooie date gehad met deze femboy van Malaga .
Alles kwam natuurlijk aan bod wederzijds DFK, pijpen zc, rimmen, strelen .
Ze is een echte seks beest , met een klit van het juiste formaat .
Tussen de billen , deepthroat, samenaftrekken , neuken (mc) een stukje paradijs
Ik denk dat ik mijn vriendin op een trio met Mia ga tracteren. 😁
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ontdekte Mia door Girlsreview te lezen. Daarom plaats ik een vertaling (deepl) van mijn recensie die op een Franstalige site is geplaatst:

"Gemotiveerd door positieve recensies op een Nederlandse site ben ik naar Leuven gegaan.

Ik ging met de auto, maar voor gebruikers van het openbaar vervoer is het 2,5 km van het station van Leuven.

Ontvangst in een appartementsgebouw (studio's) dat volgens Mia bekend staat om deze activiteit.

Zodra je de kamer binnenkomt is het warm met TZ, dan gaat "ze" op het bed liggen.

Ik heb niet veel ervaring met 'TS' maar het leek een beetje op de stijl van Kandra (zij is nog steeds mijn nummer 1, alleen wat warmer).

Goede service, 55 minuten ter plaatse, inclusief een kleine douche aan het eind. 150 euro.

Ze spreekt Spaans, Portugees en Engels.

Zeer positieve beoordeling."

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
 
Terug
Bovenaan Onderaan