WHEM Michele, Meijel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag bij haar geweest. Gewoon een super leuke dame met een maatje meer. Zeer vriendelijk heel goed verzorgd en leuk praatje. Oprecht wederzijds van elkaar genoten ze werd heerlijk geil en haar kutje heel goed nat. Ga snel bij haar terug
 
Vandaag bij haar geweest. Gewoon een super leuke dame met een maatje meer. Zeer vriendelijk heel goed verzorgd en leuk praatje. Oprecht wederzijds van elkaar genoten ze werd heerlijk geil en haar kutje heel goed nat. Ga snel bij haar terug
Dan had jij meer geluk dan mij, had ook n afspraak met haar gemaakt eergisteren voor vandaag, hoor niks meer van haar en reageert niet als ik vraag of afspraak doorgaat, sorry is al 2de keer dat zodat flikt, ben n beetje klaar mee. Heb dan tenminste fatsoen om af te zeggen of op zijn minst te reageren
 
Ik ben destijds bij haar geweest en ze was erg spontaan. Jammer dat ze niet zoende, maar het was wel een geile meid met een mooi lichaam met net ietsjes meer, maar daar hou ik wel van. Ik zou er graag nog eens heen willen, maar ik zie nergens meer een advertentie en heb ook haar nummer niet meer....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan