Recensie Michella 2PG1T8 - 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DePastoor

Stamgast
685
17/01/23
684
34
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
70
Helaas geen naam of een recensie kunnen vinden. Maar wilde toch even deze dame in het licht van deze voorganger zetten. Heb deze dame een tijd terug eens mogen bezoeken.

De dame is klein, lief mollig maar aan de juiste plekken. Neemt de tijd en babbelt er lekker bij, is wat aftastend en afwachtend bij "nieuwe bezoekers" maar dat is ook zo verdwenen. Spreekt goed engels. Het was al laat voor mij en zal een volgende keer langer recenseren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Leeftijd
25-30
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn vorige recensie was een tijd terug. Dus nu een wat eerdere. Afgelopen dinsdag eens binnengestapt bij de dame, en wederom vergeten te vragen wat haar werknaam is… dame is zeer relaxt als je zelf ook wel "relaxt" bent zegt ze zelf. Ze ismerg kieskeurig met wie ze binnen laat en wat er gebeurt binnen. Elke handeling gaat in overleg, wat wel en wat niet. Erg prettig voor beide kanten. Ze kijkt soms wat nors, maar daar druk je zo overheen eenmaal binnen -telefoon op stil enz- en het kan beginnen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, na een warme zondagochtendmis met airco gelukkig. Zijn we na de preek met zijn alle aan teambuilding gaan doen en zoals afgesproken naar de Achterdam gewandeld. Oh Lord what is it hot. Aangekomen gingen we allemaal een andere kamt uit om uit te stomen bij een paar knappe dames. En uiteraard zag ik deze schoonheid weer staan. Ik had haar al eerder gereviewd. Nu dus weer. En ik zag haar. Zij zag mij, "hello mr Pastor. Not in the church today" now iam, the church of love. En ik stapte naar binnen. En mijn god. Wat was het warm! Kleren gingen snel uit en daar stonden we dan met onze bezweete lichamen tegen elkaar aan. Even beetje kroelen en voelen natuurlijk. Het werd gewoom plakkerig. Dus zijn we maar overgegaan naar het spel. Zij naast me rubbertje er om en gaan. Dit doet ze vol passie en overtuiging, geluiden die er bij kwamen heb je vaak van "nah fake" maar deze dame geniet. Na een pauze overgegaan op zij boven op zodat ik haar lichaam kon bewonderen en hoe we in elkaar kropen. Weer were die kamer een sauna. Dus ik stelde voor om wat sneller klaar te komen vanwege de warmte doormiddel van een handjob. Na het spetterende grand final. Even bij de wasbak schoongemaakt en dame ging nog douche, en ik liep tevreden naar buiten. Toppertje deze dame.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag in de genoemde kamer een knappe blondine bezocht met de naam (tromgeroffel...) Michella.
Mooie knappe blondine die ik eerder als 'normaal' dan 'mollig' zou omschrijven. Ze zegt half italiaans/roemeens te zijn...
Ondanks dat het een leuke meid is en zeker een knap ding vond ik het herhalingsgevaar niet heel groot. Pijpen was prima maar niet super. Intiem: door het gebruik van veel glijmiddel voelt het allemaal niet echt lekker strak. Wel hele mooie (natural) borsten waar je voorzichtig mee mag spelen. kortom: zeker geen weggegooid geld maar ik miste nét dat beetje extra.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heren, het was eens op een donderdag ipv een zondag. In eerste instantie ging ik voor Monica (D1) Maar die is zo vaak gesloten, Dus maar rond gelopen en daar zat ze weer, op haar oude kamertje! Dus voor mij ook weer oud en vertrouwd, Er was verders ook niemand meer in de straat, Qua wandelaars en Dames. En dat had de dame ook door. Maar al met al weer een geslaagde avond,
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, She is back. De vorige reviews speken voor zich en sluit me aan bij bovengenoemde.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo heren van het leven.

Valentijnsdag is geweest en heb velen huwelijken gesloten, en vele aktes vandaag weer in de prullenbak kunnen gooien🤪

Goed, na al die valentijns drukte wilde ik even lekker ontspannen, en geen 10 minuten werk, of Amsterdamse praktijken, dus ik twijfelde even tussn Michella en Irina, maar Irina was ik al geweest daags terug. Dus hopophop naar Michaella.

Vanuit mijn oogpunt is het een zeer geïnteresseerde dame die haar best doet je te laten genieten. En bij mij lukt dat altijd wel… Heerlijke Sex, oraal, en dan de finish met de hand heerlijk!
Maar ieder zijn smaak

Uw pastoor gaat het nu even lekker rustig aan doen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan