Recensie Micky, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asianlover

Wandelaar
Forumpionier
26
27/07/21
21
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-biggest-and-most-beautiful-natural-breasts.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is het meisje van de foto, maar de foto's zijn uiteraard op zijn meest flatterend genomen. Ze heeft een zeer duidelijk buikje.

Appartementje is dicht bij centraal station, vrij rommelig.

Ze is vriendelijk, maar heel automatisch. Het is duidelijk een job voor haar. Nu goed, de prijs is laag en de nood was hoog. Er staat dat ze een roker is, maar ik werd niets gewaar in het appartement.

Ik ging voor een vluggertje, ze doet pijpen zonder condoom en kan het vrij goed. Na enkele minuten condoom om, ze vraagt welk standje. Ik zei missionaris, ik ga on-top. Ze draait haar hoofd weg en wacht gewoon tot je je zelf klaar masturbeert in haar poesje.
 
Het is het meisje van de foto, maar de foto's zijn uiteraard op zijn meest flatterend genomen. Ze heeft een zeer duidelijk buikje.

Appartementje is dicht bij centraal station, vrij rommelig.

Ze is vriendelijk, maar heel automatisch. Het is duidelijk een job voor haar. Nu goed, de prijs is laag en de nood was hoog. Er staat dat ze een roker is, maar ik werd niets gewaar in het appartement.

Ik ging voor een vluggertje, ze doet pijpen zonder condoom en kan het vrij goed. Na enkele minuten condoom om, ze vraagt welk standje. Ik zei missionaris, ik ga on-top. Ze draait haar hoofd weg en wacht gewoon tot je je zelf klaar masturbeert in haar poesje.
Voor 50 heeft ze gepijpt zonder condoom?
 
Terug
Bovenaan Onderaan