WHEM Micky hoofddorp sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nieuwe SJ advertentie + jongedame 22 jaar + zogenaamd studente + NZC + imbeciele tarieven (half uur 100 + 100 nzc = 200 voor 30 min nzc met een nijlpaard terwijl je voor 100 nzc kunt hebben 30 min met een prachtig mooi lekker jong ding) + de opties komen niet overeen met de tags + onaantrekkelijke dikke reet met pukkels en puisten + durft zichzelf sexy te noemen = 99% ELLENDE
 
Nieuwe SJ advertentie + jongedame 22 jaar + zogenaamd studente + NZC + imbeciele tarieven (half uur 100 + 100 nzc = 200 voor 30 min nzc met een nijlpaard terwijl je voor 100 nzc kunt hebben 30 min met een prachtig mooi lekker jong ding) + de opties komen niet overeen met de tags + onaantrekkelijke dikke reet met pukkels en puisten + durft zichzelf sexy te noemen = 99% ELLENDE
Hahah ik vond die reet juist wel iets geils hebben ook met die tattoo. Maar wel bedankt voor je reactie!
 
Ja smaken verschillen natuurlijk en gelukkig maar.
Mijn opmerking over het uiterlijk is tamelijk nutteloos.
Maar ik bedoelde vooral aan te geven, dat dit soort advertenties vaak nep zijn en vol met lokkertjes staan, in dit geval dus de jonge leeftijd, nzc, enz.
Wees daarom waakzaam, wil ik je graag als vrijblijvende tip meegeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan