Mijn libido

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Regelmatig workout doen en geen (beginnende) diabetes hebben helpt ook. Kan ook dat het mentaal is natuurlijk
Bij mij is het voornamelijk een lichamelijke kwestie. En ja ik heb diabetes type 2 maar dat staat er volgens mij los van. Ik gebruik al 30 jaar antidepressiva en sinds ik dat spul slik is mijn libido flink achteruit gegaan. Maar naarmate ik ouder word ga ik het toch wel vaker merken.
 
@Aanbidder
Heb je wel als je 's ochtends wakker wordt dat je dan meestal een stijve hebt?

Is ochtend sex misschien een goede tip?
Is wel wat duur om bij het wakker worden al een DvP in bed te hebben. En dan zou 'hij' ook nog stijf moeten blijven en dat lijkt nu juist het probleem van @Aanbidder begrijp ik. Daarnaast heb je als man op enige leeftijd meestal ook veel minder tot geen spontane ochtenderecties meer.
 
Ik geniet zeker van de heerlijke lichamen .ik geniet met volle teugen van het vrouwelijk schoon .dat anderen de prestatie zit tussen mijn oren
Ipv gelijk naar een dvp te gaan misschien eens een massage salon binnen stappen waar intiem tot de mogelijkheid hoort maar niet het hoofd doel is. Vorig jaar zelf voor de eerste keer gedaan ,niet zozeer vanwege erectie problemen maar uit gezonde interesse. Gelijk een goeie dame en uitgegroeid tot een climax. Gewoon heerlijk om voelen als ze geolied over je heen glijd met haar naakte lichaam,haar handen die strelend en.plagend overal komen en zelf hoef je niets te doen. Dit is echt the place to be om eens zeester te spelen. De dames verwachten niet meer maar het kan altijd als de zin letterlijk " te hard" wordt. En bij mij is dat echt wel het geval. Ik ga dan ook nog steeds met plezier terug en dat toch al een keer of 10. Moet eerlijk zeggen dat dit meer op voorgrond staat dan echt dvp bezoek. Probeer eens zou ik zeggen.
 
@Aanbidder
Heb je wel als je 's ochtends wakker wordt dat je dan meestal een stijve hebt?

Is ochtend sex misschien een goede tip?
Ja zeker heb ik dat .maar mijn vrouw is daar 's morgens niet voor in staat .ik ben nu naar een date en voel mij goed dus ik denk dat het vandaag goed komt .en heb van te voren besproken wat ik wil en daar staat ze voor open zegt ze . Ik heb gezegd ben een knuffel beer 🤭
Is wel wat duur om bij het wakker worden al een DvP in bed te hebben. En dan zou 'hij' ook nog stijf moeten blijven en dat lijkt nu juist het probleem van @Aanbidder begrijp ik. Daarnaast heb je als man op enige leeftijd meestal ook veel minder tot geen spontane ochtenderecties meer.
Ooooooh ik dacht je bent serieus maar steek er de draak mee ,
Ipv gelijk naar een dvp te gaan misschien eens een massage salon binnen stappen waar intiem tot de mogelijkheid hoort maar niet het hoofd doel is. Vorig jaar zelf voor de eerste keer gedaan ,niet zozeer vanwege erectie problemen maar uit gezonde interesse. Gelijk een goeie dame en uitgegroeid tot een climax. Gewoon heerlijk om voelen als ze geolied over je heen glijd met haar naakte lichaam,haar handen die strelend en.plagend overal komen en zelf hoef je niets te doen. Dit is echt the place to be om eens zeester te spelen. De dames verwachten niet meer maar het kan altijd als de zin letterlijk " te hard" wordt. En bij mij is dat echt wel het geval. Ik ga dan ook nog steeds met plezier terug en dat toch al een keer of 10. Moet eerlijk zeggen dat dit meer op voorgrond staat dan echt dvp bezoek. Probeer eens zou ik zeggen.
Indd goeie aanrader 👍top fijn mee gedacht
 
Ipv gelijk naar een dvp te gaan misschien eens een massage salon binnen stappen waar intiem tot de mogelijkheid hoort maar niet het hoofd doel is. Vorig jaar zelf voor de eerste keer gedaan ,niet zozeer vanwege erectie problemen maar uit gezonde interesse. Gelijk een goeie dame en uitgegroeid tot een climax. Gewoon heerlijk om voelen als ze geolied over je heen glijd met haar naakte lichaam,haar handen die strelend en.plagend overal komen en zelf hoef je niets te doen. Dit is echt the place to be om eens zeester te spelen. De dames verwachten niet meer maar het kan altijd als de zin letterlijk " te hard" wordt. En bij mij is dat echt wel het geval. Ik ga dan ook nog steeds met plezier terug en dat toch al een keer of 10. Moet eerlijk zeggen dat dit meer op voorgrond staat dan echt dvp bezoek. Probeer eens zou ik zeggen.
Zo is mijn wandelcarrière begonnen. Veel mooie momenten zo beleefd.
 
Is wel wat duur om bij het wakker worden al een DvP in bed te hebben. En dan zou 'hij' ook nog stijf moeten blijven en dat lijkt nu juist het probleem van @Aanbidder begrijp ik. Daarnaast heb je als man op enige leeftijd meestal ook veel minder tot geen spontane ochtenderecties meer.
Laat anders eens je testosteron meten. Vanwege mijn lijf heb ik ook de nodige medicatie en het bleek dat mijn level aardig gezakt was. Nu al paar maanden aan testosteron zalf en sinds de 1e dag weer een fijne odol 😁
 
Situatie, setting en mood zijn cruciaal.
Je moet ook ontspannen en zonder stress en kopzorgen zijn.
Hangt er ook van af welk soort bezoek je kiest.
Ik zou gaan voor een dvp in privé. Geen raambezoek.
Ga eventueel wat minder dan gewoonlijk. Zoek een dame waar je je op het gemak bij voelt en spreek af in de wellness voor 2 uurtjes.
Kost een bak geld. Ik weet het. Maar kwaliteit boven kwantiteit.
Waar heb je het meest aan 50€ voor 15 minuten of 150€ voor een uur waar het allebei niet zo goed gaat of 3-4 honderd euro eens om de twee maand en je herinnert je jaren later nog elke date ?
 
Ook mij overkomt dat ook. Soms heb ik wel een harde, maar tijdens het spel treed de verslapping in. Het is wel eens frustrerend, ben je lekker bezig en dan doet je vriend niet meer mee.
Ik ben 62, heb diabetes slik daarom medicijnen en heb ook nog andere medicijnen voor andere zaken. Dat zijn mogelijke oorzaken voor de penis staking. De wil is er wel, maar de uitvoering is soms niet optimaal.
Als ik dus ga wandelen neem ik een erectiepil. Dat helpt wel vaak.

Ik neem het de DVP bij wie ik dan ben, niet kwalijk dat het niet lukt. Dat is niet haar schuld.
 
Ook mij overkomt dat ook. Soms heb ik wel een harde, maar tijdens het spel treed de verslapping in. Het is wel eens frustrerend, ben je lekker bezig en dan doet je vriend niet meer mee.
Ik ben 62, heb diabetes slik daarom medicijnen en heb ook nog andere medicijnen voor andere zaken. Dat zijn mogelijke oorzaken voor de penis staking. De wil is er wel, maar de uitvoering is soms niet optimaal.
Als ik dus ga wandelen neem ik een erectiepil. Dat helpt wel vaak.

Ik neem het de DVP bij wie ik dan ben, niet kwalijk dat het niet lukt. Dat is niet haar schuld.
Ja het is jammer als je lekker zin hebt en aan het vrije bent en die kleine staakt ik snap hoe je je voelt op dat moment ,maar blijf wel genieten van de mooie lichamen van de dames heerlijk strelen en beffen kan ik zelf ook van genieten en maak de dame ook blij
 
Terug
Bovenaan Onderaan