WHEM Mik vh Meike, privémassage, Nieuw-Vennep

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind dat jullie echt heel positief zijn over haar.
Ben lang geleden (+6jr) bij dr geweest. Ze heeft een half uur de oren van mn kop gekletst voordat ik uberhaupt op de massagetafel mocht klimmen. Ze kwam bij mij raar over. Niet goed bij dr hoofd wil ik niet zeggen, maar het is wel duidelijk dat er iets niet klopt daarboven.
Moet wel zeggen dat de massage ook wel veel langer duurde dan afgesproken. Had volgens mij betaalt voor een uur, maar denk met al het gekletst meer dan 2u daar geweest. Daarna nooit meer geweest
 
Ik vind dat jullie echt heel positief zijn over haar.
Ben lang geleden (+6jr) bij dr geweest. Ze heeft een half uur de oren van mn kop gekletst voordat ik uberhaupt op de massagetafel mocht klimmen. Ze kwam bij mij raar over. Niet goed bij dr hoofd wil ik niet zeggen, maar het is wel duidelijk dat er iets niet klopt daarboven.
Moet wel zeggen dat de massage ook wel veel langer duurde dan afgesproken. Had volgens mij betaalt voor een uur, maar denk met al het gekletst meer dan 2u daar geweest. Daarna nooit meer geweest
Hier mis je dus niets aan....
Ze neemt de Phone nooit op.
Reageert niet via WhatsApp of sms
Heb dit geprobeerd via 2 SIM kaarten.
Die kunnen we dus van de lijst af strepen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan