Recensie Mila, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FafGM

Wandelaar
81
19/09/22
143
28
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3972326-mila
Totale kosten (in euro)
250
Mila dit weekend bezocht. Altijd afwachten wat je aantreft, zeker als er geen recensie beschikbaar is. Nu dan het goede nieuws: de foto's kloppen helemaal. Ik zie trouwens dat ze net haar foto's heeft aangepast, maar beter ook, want die oude serie was van slechte kwaliteit, de nieuwe serie een stuk beter. Dus als je van zeer slanke petite dames houdt, zit je bij Mila goed. En om dat soort lichaampjes onder je te zien kronkelen, is voor mij zeer opwindend. Intiem ging zeer lekker, ook geen probleem met dieper stoten. Het minder goede nieuws: haar borsten zijn niet zo mooi. Voor mij zeker geen groot punt, maar je merkt altijd aan een dame dat ze zelf niet tevreden zijn hierover. Het tongzoenen was minimaal en het pijpen was niveautje aftrekken met een mondje om je eikel. Ze is ook zeker geen pro in dit vak, trouwens geen must voor mij. Dus volgens mij geen dame voor PSE en ook GFE niet van topniveau, maar … als je van dit type lichamen houdt maakt dit heel veel goed!

Nu dan het goede nieuws: de foto's kloppen helemaal. Ik zie trouwens dat ze net haar foto's heeft aangepast, maar beter ook, want die oude serie was van slechte kwaliteit, de nieuwe serie een stuk beter.
Beter voor haar ja, maar niet voor de bezoeker denk ik. De oude foto's waren vrij accuraat. Als ik deze foto's had gezien voor mijn bezoek zou ik erg teleurgesteld zijn geweest in de echte dame. Vrij extreme filters.

Zie je wel...Ik herkende haar niet eens.
Tot ik een filmpje kreeg vandaag en dacht... "dat lijkt wel" ... maar kon het profiel niet meer vinden :ROFLMAO:

Sorry, maar tis niets dus.

@BulletBill grappig dat je dat zegt. De nieuwe foto's zij idd te mooi (standard practice these days, trouwens m.i. geen 'extreme filters'), maar ik dacht obv de oude foto's dat zij veel lelijker zou zijn dan ze in werkelijkheid was. Dus toen de oude foto's overeen kwamen was ik tevreden omdat ik met een lagere verwachting kwam. Maar goed, jij bent ook bij haar geweest. Ga je ook een recensie plaatsen?

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3972326-mila#overview
Totale kosten (in euro)
350
Vandaag Mila bezocht, nette locatie, spreekt redelijk Engels. Na de douche was ze met haar telefoon aan het spelen, music erop. Nou daar even over gehad. Ze pakt mijn hand en we liepen naar bed, naar wat vragen over wat ik wilde / check met booker app'n en daarna vriendelijker, ja volledige pakket. Nou wat strelen vrij snel pijpen,, kan beter maar maar wel lekker een slanke dame aan je je paal, lekker strelen en daarna haar op rug gelegd voor bef /lik vinger sessie, nou mooi kutje niet echt top borsten. maar wel keiharde tepels en heren een mooie zichtbare clit. Omdat we anaal zouden doen tijdens likken lube gevraagd en haar sterretje lopen strelen, en tegelijk clit likken, dat werkte goed, want poesje werd drijfnat. Na tijdje gaan draaien en rubber erom en neuken, eerst on top en daarna missio, lekker kutje, lekker stoten kan ze waarderen, ze kijkt geil zoent niet. Toen ik aangaf anaal, zei ze wacht even, ik dacht oke zal wel niets worden. maar ze wil ander positie, op de zijkant en zo paal met haar hand erbij in sterretje proberen te duwen. Nou rustig aan gedaan en na veel gekreun en wait wait, gleed paal erin. Haar zo laten wennen en zo zijn we voorzichtig begonnen aan kontje. Dat heeft bij elkaar best lang mogen duren. Want zodra oke, wilde ze meer, en ze kwam los. Met lekkere stoten waarbij ze zelf aan haar poesje en mijn paal zat tijdens anaal, diep stotend klaar gekomen. En zo nog even minuut in haar gebleven waarbij ze nog wat na stootjes maakte. Paal eruit doekje erom keurig schoon kontje. Mooi open staand sterretje. Dus lang verhaal, deze dame kan het echt heel goed hebben, gaf achteraf aan "good", en ook is als het goed gaat een lekkere anal girl. Dus ja hou je ervan go for it. Lekker koppie, borsten niet super, mooi poesje en heerlijk kontje. De afgelopen tijd redelijk wat oostblok dames mogen verwennen, en valt me op ze zijn op dit vlak vrijer en opener.

Laatst bewerkt:
Als ik naar jouw beoordelingen kijk valt zoenen met haar en pijpen behoorlijk tegen. Maar als ik jouw verhaal lees ben je er niet eens aan begonnen en gingen jullie meteen over naar de grote daad. Mijn vraag is klopt dit of ben je vergeten te vertellen dat ze niet goed kan pijpen en zoenen. Ik vraag dit omdat ik dit voor mijzelf wel erg belangrijk en fijn vind dat een dame goed kan zoenen en pijpen.:)

Dat dacht ik al. Erg jammer dat ze niet echt wil zoenen. Ze heeft een prachtig gezichtje. Maar Ik ben bang als jij nog eens naar haar toe gaat. Dat je zeker weten aan haar gaat vragen of je een mal van haar poesje mag maken. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan