Recensie Mila, Eindhoven (vh Zwolle, Hengelo, Amsterdam) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrSmith

Meubelstuk
Forumpionier
1.993
06/07/21
2.728
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3164337-mila
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben bij Mila geweest. Foto's zijn echt. Deze dame ziet er werkelijk uit als een plaatje.
Helemaal mijn type. Het is onwerkelijk hoe mooi ze is. Maar mooi is natuurlijk voor iedereen subjectief.
Qua uiterlijk helemaal mijn type. En ook heel erg aardig.

Eigenlijk kon voor mij het bezoek al niet meer stuk toen ik zag dat zij het echt was.
Deze dame ruikt heerlijk. Is lief en aardig. Je kan goed met haar praten. Kan redelijk Engels.
Is Braziliaans. Dus met Spaans kom je ook aardig weg. Maar haar moedertaal is dus Portugees.

Ze is heel erg schoon en zit ook in een goede kamer. Alles is zacht en fris aan deze dame.
Misschien is ze een beetje passief. Maar ze kan heerlijk naar je kijken. Dat windt me ook altijd op een dame die blijft kijken.
De sex is niet van de extremiteiten, maar gewoon goed. Normaal kussen doet ze wel. Tongzoenen heb ik niet geprobeerd.
Verder lekker aanraken. Haar borsten zijn het mooiste van haar hele lichaam. Misschien wel de perfecte borsten voor mij.
Mooi formaat en lekker zacht. Zover ik heb kunnen zien is ze helemaal naturel. Altijd fijn.

Sex was goed. Gewoon een heerlijke tijd met haar gehad. Wat mij betreft een aanrader als je van een mooie vrouw en niet te veel extremiteiten houd.

Ze heet nu overigens Mila maar in het andere onderwerp waar mensen vragen of er ervaringen zijn heette ze vroeger Kamile.
Dat onderwerp is te lezen in onderstaande link.


Is dus dezelfde vrouw. Topper wat mij betreft Mila.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hengelo/3164337-mila
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week bij Mila geweest. Een prachtige Braziliaanse met een fantastisch lichaam. Het is absoluut de dame van de foto's en het filmpje. Dat was ook het enige positieve. Ik betaalde voor een half uur, maar stond met 15 minuten weer buiten.
 
Ik ben 2 x bij haar geweest. Een keer in Amsterdam en een keer in Almere. Is wel een tijdje geleden. Is zeker de dame van de foto's. In werkelijkheid nog mooier. Ik had een goede klik met haar. Werd ook niet afgeraffeld. Was gewoon prima. Weet niet of het veranderd is. Is denk ik een jaar geleden ofzo.
 
ik ben 4x bij mila geweest in leeuwarden.
Mila is een erg mooie meid met echt een pracht stel borsten en lichaam.
eerst pijpen dit doet ze zonder handwerk waar ik toch wel van hou.
daarna haar in verschillende standjes genomen eerste keer doggy het condoom vol gespoten wat een uitzicht..
daarna heeft ze me weer hard gepijpt en getrokken en heeft ze me heerlijk hard bereden wat een genot..
als ze weer in de buurt s ga ik zeker weer op bezoek
 
Terug
Bovenaan Onderaan