WHEM Mila op de Veluwe

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb afgelopen week met haar afgesproken, dame waar ik naartoe wilde reageerde niet op tijd, laffe pijpbeurt, aanraken over de kleding, voor mij de eerste en laatste keer in de auto... Maar ze doet wat er in de advertentie staat, dus that's something
 
Ik heb afgelopen week met haar afgesproken, dame waar ik naartoe wilde reageerde niet op tijd, laffe pijpbeurt, aanraken over de kleding, voor mij de eerste en laatste keer in de auto... Maar ze doet wat er in de advertentie staat, dus that's something
Dus geen fake.
Maar ik ben wel heel benieuwd hoe ze er uitziet..
Dik, dun, knap, grote/kleine botsten.
Kun je wat meer info delen?
 
Eeuh, stevig maar niet dik, redelijk grote borsten voor zover ik kon zien(kleren bleven aan) ik vond haar niet echt aantrekkelijk maar ze kletste wel makkelijk.

Om eerlijk te zijn was ik niet echt bezig met hoe ze er uit zag, ik wilde m'n zaad kwijt 😅 ik zou niet nog een keer met haar afspreken
 
Eeuh, stevig maar niet dik, redelijk grote borsten voor zover ik kon zien(kleren bleven aan) ik vond haar niet echt aantrekkelijk maar ze kletste wel makkelijk.

Om eerlijk te zijn was ik niet echt bezig met hoe ze er uit zag, ik wilde m'n zaad kwijt 😅 ik zou niet nog een keer met haar afspreken
Hoeveel moest je betalen??
 
Absoluut niet fake en ook geen oplichter. Ze is betrouwbaar, en doet wat is afgesproken. Probleem is alleen dat dat wel heel erg weinig is: pijpbeurt met kleren aan. Zoenen mag eventueel, maar verder gebeurt er echt niks. Kost bijna niks (60) maar dan heb je ook bijna niks. Wel een prettig persoon verder. Prima voor wie hier voldoende aan heeft. Wie meer wil of verwacht kan beter een andere date zoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan