Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe foto's zijn wellicht van enkele jaren terug... zie ze daar al een hele tijd staan.bij deze nog toegevoegd...
Ik moet wel melden dat de foto's op de site van vroeger zijn. Maar blijft een topmadam.
Natuurlijk, ik bedoelde het ook positief. Het blijft nog altijd een mooie en toffe verschijning.De foto's zijn wellicht van enkele jaren terug... zie ze daar al een hele tijd staan.
Maar... de passie en inzet zijn ook nog altijd dezelde! En dat is wat écht telt! Mijn mening!
En Britt niet vergeten, dat was mijn toppertje.In dat huis voorheen al Xena en Phoenix mogen ontmoeten... Beiden topdates!
En... Milana staat zeker ook nog op m'n bucket list!
En Barbara ook een toppertjeEn Britt niet vergeten, dat was mijn toppertje.
Speciale uitdrukking .Als ze in de sector blijft zien we elkaar
Inderdaad,je moet daar niet meer onder verstaan dan dit. We weten allemaal dat de dames d´r op een bepaald moment mee ophouden . Wat we veelal niet weten is wanneer dat moment er komt. Ik hoop in elk geval dat ,wat Milana betreft, dit moment nog lang mag achterwege blijven.Als ze het werk blijft doen ...
Milana is echt een toppertjeHeey! Op een vrijdagavond mocht ik net voor de start van mijn weekend dit goed inzetten samen met een uurtje met Milana. Milana is een knappe verschijning die veel moeite doet om je op je gemak te stellen. Het uurtje liep erg vlot voorbij en genoot van zowel de aandacht die ik aan Milana mocht geven alsook mocht krijgen van haar. Belladonna is tevens een erg mooi ingerichte plek. Als bedankje voor het prettige ontvangst door haar had ik een kleine attentie mee. Ik hoop in de nabije toekomst zeker nog eens te kunnen afspreken met haar.
Ben er onlangs geweest.Milana is echt een toppertje![]()
De chemie tussen jullie was er blijkbaar niet en dat kan altijd natuurlijk. Ik vind het wel raar dat je snel na jouw recensie eenBen er onlangs geweest.
Zeer vriendelijke dame, mooi gezichtje, maar minstens 10 kg zwaarder dan op de pics.
Tepel zuigen liever niet wegens te gevoelig; beffen vindt ze niet echt lekker alhoewel ze bi sexueel zou zijn en trio's doet ....
Kan volgens haar zeggen enkel klaarkomen bij penetratie. Zo gezegd, zo gedaan. Ze kreeg reeds na ca. 2 min in missio een orgasme ....
Leuke dame om mee te praten, maar daar houdt het dan ook mee op.
Voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.
Ze zei letterlijk dat ze enkel kon klaarkomen bij penetratie en niet door beffenDe chemie tussen jullie was er blijkbaar niet en dat kan altijd natuurlijk. Ik vind het wel raar dat je snel na jouw recensie eenplaatst bij mijn laatste recensie. Komt dan net over als zou ik niet waarheidsgetrouw schrijven. Daar staat wel duidelijk dat het geen barbie is en een wat vollere vrouw en ik zet er gelijk bij dat dit niet voor elk van ons zal zijn maar voor mij wel. Het gevoelig zijn van de tepels en niet graag hebben dat er mee gespeeld wordt kan alles te maken hebben met haar cyclus. En als de juiste chemie er niet is kan ik me voorstellen dat ze zich ook niet zal overgeven aan gebeft worden.
Ik twijfel helemaal niet aan jouw ervaring het gaat me meer om de eye roll die je daarna onder mijn recensie plaatst waarom ik reageer.