Recensie Milana, Bella Donna, Ardooie 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zico

Stamgast
311
04/10/21
728
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/aime
Totale kosten (in euro)
170 (140+30 extra)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerst en vooral een waarschuwing: dit is een persoonlijke recensie… ik ben een oudere knuffelbeer en wil vooral mijn 'huidhonger' stillen. 😎

Begin vorige week weer eens naar Bella Donna getrokken voor een afspraakje van een uurtje met Milana.
Aangenaam verrast door haar lief gezicht, grijsgroene ogen en wondermooie glimlach. Ik heb er het hele uur naar zitten staren… Stijlvolle dame die me af en toe aanmoedigde. Ik ben nogal timide en zachtaardig. Zij nam af en toe mijn hand vast en plaatste hem waar zij dat wou… echt leuk!

Ik mocht haar op de rand van het bed zittend uitkleden… eerste keer dat dit mogelijk was.

Tongzoenen doet ze goed en met overgave, leuk dat ze dit ook toeliet na mijn klaarkomen.

Kwa lichaamsbouw niet echt mijn type, mooie borsten waar ik van vermoed dat eraan gewerkt is, ben wel niet zeker. Iets zwaarder gebouwd onderaan met een mooi gevulde kont maar ook wat plooien rond de navel… recente zwangerschap of flink vermagerd? Maar zeker niet extreem of storend!

Pijpen tot het einde als extra bijbetaald (30€) en haar pijpen was zeer goed, met afwisseling en af en toe die mooie ogen die opkeken… heb haar niet geneukt maar kwam klaar bij het pijpen, in haar mond…

Leuke tijd gehad … en ik zal zeker eens teruggaan!
 
Vorige week maakte ook ik eens een afspraakje met Milana.
Vooreerst : deze dame heeft heus wel één van de knapste en liefste snoetjes die ik al eens eerder ontmoette.
Verder begrijp ik Zico (die dit item tot leven bracht) zijn beschrijving van haar wel.
Ik kwam ook nog toe aan het intiemere deel en dit met meerdere standjes ...

Besluit : een heel erg aangename en superlieve dame die deze job blijkbaar wel graag doet en gaat voor genot van beiden en voluit gaat voor mogelijkse herhaaldates.
Het wordt echter een aartsmoeilijke opgave om een volgend afspraakje bij de klassezaak 'Belladonna' te boeken.
https://www.privebelladonna.com/dames
Dit zijn alvast mijn favorietjes :
Milana, Alexis (recent ook al ontmoet tot grote tevredenheid) of dan toch Xena (ken ik al van jaren geleden maar nu misschien toch een paar cupjes te groot voor me) ...
 
Laatst bewerkt:
Deze voormiddag eindelijk eens binnen geraakt bij milana. Een topper! Mooie verschijning, lief, grappig en spontaan.
Ze stelde me meteen op me gemak en de seks was uitmuntend.

Behandel haar zeker met respect want ik denk dat ik zonet haar nieuwe vaste klant ben geworden!
 
Vrij recent maakte ik ook nog eens een herhaal afspraakje met Milana.
Een heel erg lieve, spontane, knappe, warmbloedige, aangename en zonder capsones dame.
Ik ben zeker en vast lid van haar fanclub (lol) !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs voor de eerste keer in dit huis geweest. Had de keuze tussen Esmée en Milana. Daar moest ik niet lang over nadenken: Milana it was. Heel mooi gezichtje, sexy uitstraling en lekker lichaam. Na het douchen op bed beland en heerlijk beginnen tongzoenen in ware GFE stijl. Langzaam ontdeed ze zich van haar bovenstukjes zodat ik al lekker met haar borsten kon spelen. Dan haar op haar rug gelegd en haar slipje verwijderd voor een lekker lange befbeurt. Daar genoot ze zelf wel van had ik de indruk. Ik kan natuurlijk mis zijn, maar niks lijkt gespeeld bij deze prachtige dame. Ze zei zelf dat ze haar job heel graag doet. Daarna was het aan haar om mij te verwennen en dat deed ze met verve. Heel lang heeft ze mijn ballen, kontgaatje en penis gelikt zonder echt te pijpen. Had ik nog niet meegemaakt en was echt zalig. Daarna begon ze wel te pijpen en steeds dieper. Deze vrouw verstaat haar vak. Uiteindelijk condoompje om en in twee standjes nog geneukt en heerlijk klaar gekomen. Topdame! Helaas veel te ver uit de buurt voor mij, maar als ik nog eens aan die kanten moet zijn ga ik zeker nog eens terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/dame-2
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Milana is een lieve, toffe vrouw met een sociaal en ontwapenend karakter.
Binnen enkele minuutjes stelt ze je op je gemak en voel je je 'thuis' bij haar.

Een dame die ook graag meegeniet als je het goed weet aan te pakken en die zorgt voor een passionele date waar ik nog lang van zal nagenieten.

Deze eerste ontmoeting verliep zo positief dat ik ze binnenkort terug zie om een volgend item van mijn bucketlijst te schrappen 😊
 
Milana is een lieve, toffe vrouw met een sociaal en ontwapenend karakter.
Binnen enkele minuutjes stelt ze je op je gemak en voel je je 'thuis' bij haar.

Een dame die ook graag meegeniet als je het goed weet aan te pakken en die zorgt voor een passionele date waar ik nog lang van zal nagenieten.

Deze eerste ontmoeting verliep zo positief dat ik ze binnenkort terug zie om een volgend item van mijn bucketlijst te schrappen 😊

Welk item bedoel je dan @Bernardus ? 😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer voor mij bij deze dame, huis kende ik al.
Aangenaame knappe dame met vlotte spontane babbel en sprankelende ogen.
Uurtje is voorbij gevlogen!
Meer kan ik niet toevoegen want meeste heeft men hier al vermeld

Herhalingsgevaar is wel groot ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan