Recensie Emely/Milena, Groningen (voorheen Den Haag) 4,07 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haar ook maar eens bezocht. Ontvangst locatie zag er netjes uit. Pijpen zonder,befffen, tongzoenen en meerdere standjes gedaan. Was redelijk, maar ik ben al verwend door de Duitse saunaclubs en dan was dit maar een degelijke boel. Geen herhaling voor mij beter geld opzij leggen voor een bezoekje aan een Duitse saunaclub.
 
Na veel twijfelen toch maar Emely even geappt. Ze antwoordde snel en kon over een uurtje langskomen. Ze ziet er slank uit en qua leeftijd begin 40. Ze ontvangst in een nette appartement en er waren schone handdoeken. Na het douchen ging ze zc pijpen en ze deed dat met veel spuug. Na 2 standjes was ik al weer klaargekomen. Even een massage en ze wou graag dat ik voor de 2e ronde ging. Na het pijpen vroeg ze of ik met of zonder wou neuken. ik heb maar voor de veilige keuze gekozen. Door het haasten werd mijn vriend steeds slap en dat irriteerde haar een beetje. Ik vroeg of ze me wou pijpen want ik had nog 20 minuten. Ze zei dat het niet haar favoriete ding was, maar deed het toch met wat tegenzin.. Uiteindelijk met veel inspanning toch nog klaargekomen over haar tieten heen. Het zoenen kwam niet uit haar kant maar ze zoende me wel terug. Herhaling, ik denk het niet.
Ze adverteert dat ze niet zonder condoom doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan