Recensie Miley/Denise, Baan Thai, Groningen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
15
15/03/22
4
1
(Ik ben geen nederlandse en er mogen enkele fouten in mijn tekst zijn. Sorry hoor!)
Mijn vrouw en ik hgaan deze weekend naar Baan-Thai voor en erotische massage. Wij hebben en afspraak met Miley en Denise. Kent iemand deze vrouwen? Hoe oud zijn se? Zijn ze knap? How groot zijn de borsten? Hoe zijn de massages and de handmatige ontspanningen?

Ik ga vast en zeker en bericht sturen als ik weer thuis ben, maar ik ben een beetje nieuwsgierig.

Bedankt!
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wij waren bij Baan Thai bei Nace (ca 30, super mooise lichaam, beetje verlegen) en an andere vrouw (beetje ouder, gekruilt haar and heel grappig) voor 90 minuten. Eerst en mooie massage. Darnaa oomdraaien. Ze hebben geen ervaring met massage voor vrouwen. Nace heeft de borsten van mijn vrouw gemasseerd and en beetje haar kut gevingered. Ik heb en handjob en prostaat massage ontvangen. Darnaa heb mijn vrouw lekker geneukt en de Thai ladies hebben haar borsten en mijn zak (correct?) gemasseerd. Handjob was niet so mooi (snel en zonder gevoel). Maar het was super lekker te zien hoe de borsten van je vrouw worden gemasseerd
 
Kijk dat wou ik graag horen. Dank je wel voor je reactie lopertje. Ik denk dat ik maar een afspraak ga maken. Het lijkt mij namelijk super opwindend om daar eens heen te gaan.
 

Nancy (25 jaar) en Linda (30 jaar)

Ik zag deze namen op de site (nieuwe dames) klinkt niet echt Thais. Ik wil toch echt graag een Thaise dame hebben vandaar mijn vraag. Welke dame heeft jullie voorkeur? En is een uur te kort voor massage? Je moet ook vooraf douchen begrijp en dat gaat van de tijd af. Kan je een beetje ongezien binnen komen (erg drukke weg)
 

Nancy (25 jaar) en Linda (30 jaar)

Ik zag deze namen op de site (nieuwe dames) klinkt niet echt Thais. Ik wil toch echt graag een Thaise dame hebben vandaar mijn vraag. Welke dame heeft jullie voorkeur? En is een uur te kort voor massage? Je moet ook vooraf douchen begrijp en dat gaat van de tijd af. Kan je een beetje ongezien binnen komen (erg drukke weg)

Nancy is een mooie Thaise vrouw.

Ik ga zelf altijd voor minimaal 1,5 uur. Inderdaad met het douchen etc. ben je al gauw weer een kwartiertje van je tijd kwijt.

Over privacy bij Baan Thai lopen wel enkele discussies op dit forum. Inderdaad een drukke weg, de buitendeur is altijd los en daar kun je opzich snel naar binnen lopen. Dan moet je daar binnen nog aanbellen.

Wat ik vaak doe: even voor de supermarkt/om de hoek gaan staan wachten op een rustig moment (weinig fietsers/wandelaars) en dan snel naar binnen
 
Bedankt voor je reactie. Ik zal de rest van de reviews ook even lezen. Heb net even voor baanthai gestaan en een boodschapje gedaan bij de naastgelegen Coop. Het is nu vrij rustig op straat ivm vakantie periode viel mij op. Ik denk dat ik morgen de stap naar binnen maak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan