Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We waren, als koppel, weer van de partij op 19 augustus in Heusden-Zolder. Zeer gemoedelijke sfeer. Geen opdringerige personen. Ze werd door verschillende heren heerlijk verwend. En verschillende heren werden op hun beurt weer verwend. We gaan zeker terugkomen.
 
Gelezen in de nieuwsbrief van milfs on tour dat ze een andere (nieuwe) locatie hebben voor de feestjes op vrijdagavond. Na wat navraag te hebben gedaan zouden deze feestjes doorgaan ook in Diest , maar niet in de bar zoals op de woensdagen. ikke wel wat nieuwsgierig naar wat en hoe ....... dus grote kans dat ik een kijkje ga nemen en een schot ga lossen op de dames .......
 
Door omstandigheden zijn we verhinderd om morgen te gaan. We zijn wel nieuwsgierig naar de nieuwe locatie. We gaan er volgende keer zeker bij zijn. Dan is ze weer beschikbaar voor de heren.
 
Zopas terug van de MOT 2/10 in de Loft. Leuke middag zoals gewoonlijk. 3 dames allen super actief: de fantastisch pijpende Sylvie. De lieve Joyce en Eva de nieuwe aanwinst. Eva de Westvlaamse milf die mij bijzonder kon bekoren. Heerlijke dame. Geslaagd debuut. Weinig mannen, jawel de crisis slaat nu echt toe, dus een rustige actieve middag beleefd.
 
Ik ga binnenkort de Milfs voor de eerste keer bezoeken. Wordt sowieso mijn eerste gangbang. Rare vraag misschien maar kunnen de meer ervaren Milfs on Tour bezoekers me vertellen hoe je daar rondloopt? De hele tijd in je blote niksie of tussen de actie door een handdoek om, badjas aan, slip en t-shirt? Pas me graag aan aan de lokale gebruiken.
 
Ik ga binnenkort de Milfs voor de eerste keer bezoeken. Wordt sowieso mijn eerste gangbang. Rare vraag misschien maar kunnen de meer ervaren Milfs on Tour bezoekers me vertellen hoe je daar rondloopt? De hele tijd in je blote niksie of tussen de actie door een handdoek om, badjas aan, slip en t-shirt? Pas me graag aan aan de lokale gebruiken.
Helemaal naakt of boxer/slip/oid of handdoekje om. Persoonlijk vind ik helemaal naakt het fijnst….
 
En hoe zie je als leek het verschil tussen een gesloten site waar je inloggegevens veilig zijn en een fishing site die het juist om je inloggegevens te doen is ?
Ik persoonlijk denk dat je op een site waar je niet dient in te loggen, ook wel genoeg gegevens achterlaat die ze ter allertijden kunnen misbruiken. Als je bv naar een bepaalt product op zoek bent, krijg je achteraf talloze ongevraagde reclame boodschappen te zien. Ik ervaar dit toch zo.
 
Ik ga binnenkort de Milfs voor de eerste keer bezoeken. Wordt sowieso mijn eerste gangbang. Rare vraag misschien maar kunnen de meer ervaren Milfs on Tour bezoekers me vertellen hoe je daar rondloopt? De hele tijd in je blote niksie of tussen de actie door een handdoek om, badjas aan, slip en t-shirt? Pas me graag aan aan de lokale gebruiken.
Je loopt waar je je zelf het best in voelt, maar gebruikelijk een propere boxer. Let soms op want in sommige clubs of thema's vragen ze een bepaalde kleur dat je dan niet uit de toon valt.
 
vandaag eerste keer geweest bij de MILFS in Diest
mooie locatie
knappe dames
miranda top
lore top
els top
sylvie top ( maar niet bijgeraakt)
dame van koppel top
aangename kennismaking met enkel forumleden.... leuk om eens van gedachten te kunnen wisselen
voor herhaling vatbaar
volgende keer naar club goesting ;)
terugweg beetje file maar goed thuis geraakt in het verre westvlaanderen
 
Ik was er ook, uit het verre Nederland.
Gezellige middag gehad met Pedrobig en nog een andere Vlaming.
Was inderdaad leuk om eens met forumleden te babbelen.

Om 13.00 uur binnen.
Aanwezig waren Miranda, Sylvie en Lore.
Direct begonnen met Lore.
Wat een ontzettend leuke vrouw. Gezellig om mee te kletsen, prachtige vrouw en goede seks.

Ben nog twee keer meer met haar geweest.
Alleen zij is al een reden om terug te komen.
Rond half 3 kwamen Els en een koppel nog binnen.
Ben niet toe gekomen aan deze beide dames.
Wel Miranda.
Ook zij weet het een man goed naar de zin te maken.
Locatie was ook prima. En de sfeer tussen de mannen ook. Geen haantjes, allemaal relaxed en iedereen gaf de ander de ruimte.

Prima middag dus en om 16.00 uur weer relaxed terug naar Nederland gereden.

Pedrobig, jij ook bedankt voor de leuke middag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan