Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er ook, uit het verre Nederland.
Gezellige middag gehad met Pedrobig en nog een andere Vlaming.
Was inderdaad leuk om eens met forumleden te babbelen.

Om 13.00 uur binnen.
Aanwezig waren Miranda, Sylvie en Lore.
Direct begonnen met Lore.
Wat een ontzettend leuke vrouw. Gezellig om mee te kletsen, prachtige vrouw en goede seks.

Ben nog twee keer meer met haar geweest.
Alleen zij is al een reden om terug te komen.
Rond half 3 kwamen Els en een koppel nog binnen.
Ben niet toe gekomen aan deze beide dames.
Wel Miranda.
Ook zij weet het een man goed naar de zin te maken.
Locatie was ook prima. En de sfeer tussen de mannen ook. Geen haantjes, allemaal relaxed en iedereen gaf de ander de ruimte.

Prima middag dus en om 16.00 uur weer relaxed terug naar Nederland gereden.

Pedrobig, jij ook bedankt voor de leuke middag.
Jij ook …. Graag gedaan tot de volgende … ik laat je weten via pm als ik nog eens ergens ga …. Gr
 
Zopas terug van de MOT 11/12 in de Loft. Super leuke middag zoals gewoonlijk. 3 dames allen super actief: de fantastisch pijpende Sylvie. De gekende Lore (lief/top) en Kitty de nieuwe aanwinst (non stop spuitend) Heerlijke dame. Geslaagd debuut. Weinig mannen, hoe komt dat toch dat zo weinig mensen de weg naar de MOT vinden (mij een raadsel want hier moet je niet duwen, moet je niet vechten tegen de haantjes en zijn de dames zo top) dus een rustige actieve middag beleefd. Hier kan je als je sociaal bent nog een leuke babbel voeren met de dames die super lief/attent zijn. Thanks milfs en vooral mijn goede vriend the boss Mister D (wat een leuke man) Op naar het volgende feestje Milfs on tour special edition in Diest (prachtige locatie). Vrijdag met 7 dames dat gaat wat geven.
 
Zopas terug van de MOT 11/12 in de Loft. Super leuke middag zoals gewoonlijk. 3 dames allen super actief: de fantastisch pijpende Sylvie. De gekende Lore (lief/top) en Kitty de nieuwe aanwinst (non stop spuitend) Heerlijke dame. Geslaagd debuut. Weinig mannen, hoe komt dat toch dat zo weinig mensen de weg naar de MOT vinden (mij een raadsel want hier moet je niet duwen, moet je niet vechten tegen de haantjes en zijn de dames zo top) dus een rustige actieve middag beleefd. Hier kan je als je sociaal bent nog een leuke babbel voeren met de dames die super lief/attent zijn. Thanks milfs en vooral mijn goede vriend the boss Mister D (wat een leuke man) Op naar het volgende feestje Milfs on tour special edition in Diest (prachtige locatie). Vrijdag met 7 dames dat gaat wat geven.
Er is meer concurrentie In België bijgekomen de laatste maanden vermoed ik, Floris?
 
Ben ook benieuwd naar de komende MOT Special Edition,,,,, wil er graag heen maar voor mij bijna 3 uur rijden (dus 6 uur totaal) Denk niet dat het dan de moeite waard is voor mij... maar ik twijfel nog wel....😕
 
Dat heb ik precies hetzelfde. Wil dolgraag een keer maar die afstand is met dit winterweer mij ff te gortig..
Ik ook. Vanuit West-Vlaanderen. Veel te ver. En zeggen dat er hier een braakliggend terrein ligt voor een gangbang. Werkelijk niks valt er in de streek Kortrijk/Roeselare/Ieper op dit vlak te beleven.
 
Da is zeker waar,maar er zijn wel gb's.
Vooral de toffe eigenaar maakt het compleet daar!!
Er is daar nog een parenclub daar in de buurt ook.

En Club Enfin in Ronse ?
 
Mogelijk wel. Maar wanneer ik van een gangbang terugkeer ben ik steeds pompaf. Zowel letterlijk als figuurlijk. En dan bestaat de reële mogelijkheid dat ik in slaap dommel op de terugweg.
Misschien een brug en kost te ver, maar een gangbang avontuur combineren met een B&B of hotel? Kan bij een club zoals Eroxx bv, ook niet genieten van gratis vervoer van en naar je hotel?
 
Heren, dit draadje gaat over MoT. Zouden jullie voor andere thema's een nieuw topic willen starten? Dan kunnen jullie daar gezellig verder kletsen ;) Voor mensen die primair geïnteresseerd zijn in MoT zijn logistiek, gaten in de markt en andere gelegenheden niet perse relevante onderwerpen. Merci alvast.
 
Misschien een brug en kost te ver, maar een gangbang avontuur combineren met een B&B of hotel? Kan bij een club zoals Eroxx bv, ook niet genieten van gratis vervoer van en naar je hotel?
Ik was er afgelopen vrijdag, top avond beleefd. de dames van de milfs als die van de stellen erg actief, mooie afsluiter van het jaar. Er waren stellen bij die na afloop zijn blijven overnachten in het Hotel gedeelte van deze locatie, mss ( speelse ),een rede om de oversteek eens te wagen.
 
Ik ben van plan om woensdagmiddag te gaan. Weet iemand of er op een middag ook amateur koppels zijn of is dat meer op de avond edities
Je moet het moment pakken , ben er al geweest op woensdag dat er 3 of 4 koppels waren en soms maar 1. De laatste party van 2022 was ik er ook op vrijdag , waren er 8 of 9 koppels.
 
Je moet het moment pakken , ben er al geweest op woensdag dat er 3 of 4 koppels waren en soms maar 1. De laatste party van 2022 was ik er ook op vrijdag , waren er 8 of 9 koppels.en wat
Ik lees dat de sfeer erg gemoedelijk is en daarom wil ik van dit evenement mijn eerste gangbang maken. Maar durf jij een gemiddelde verhouding man vrouw te noemen. Ik ben namelijk absoluut geen haantje en hou ook niet van haantjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan