Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De Dirty Milfs zijn begonnen in Club 78 in Oostham. Daarna B5 club Balen( huidige Climax). Een club in de ergens boven Antwerpen en een club aan 't Eilandje in Antwerpen zelf. In Rozenhof herinner ik me niet. Wel vaak naar de Lipstick parties geweest daar😁. De Dirty Milfs zijn gestart met de toen legendarische Mieke( in de twee eerst genoemde clubs in de Kempen).
Alweer stukje Vlaamse geschiedenis verteld😀
Als je dit kan vertellen dan ben jij zeker en vast al even onder de levende... net zoals wij. Je hebt gelijk, oude glorie en de goede tijden waar forums zoals deze niet bestonden. Iedereen was tevreden met wat hij kreeg (er was ook geen overaanbod). Blij dat je buiten mocht en dat je deze dingen kon beleven die je toen maar alleen in fantasie of van een grijs gedraaide video cassette had. Nostalgie ten Top
 
Vandaag voor de 1ste keer bij de Milfs geweest in Diest...Kleine tip voor de liefhebbers..Ik herkende haar gelijk.De legendarische😜Mieke doet ook mee bij de milfs. Hier blijkbaar al eens kort besproken als tattoolady. Ze gaat daar nu wel onder de naam Kitty. Om verwarring te voorkomen. Geen idee waarom but who cares? Nog steeds hot als hell...😛😛😛. Samen met de prachtige Joyce en de fantastische Sylvie hebben ze er een geweldige middag van gemaakt. Begon een beetje slow maar vanaf ronde 1 was het volop actie...En dat heeft zo de ganse middag geduurd. Zalig...En ik kan alleen maar bovenstaande berichten beamen. Geen haantjesgedrag en iedereen kwam ruim aan zijn trekken. Meermaals indien je kon😜. Laatste ronde nog 3 heren die Miekes/Kitty's tieten ,op vraag van haar , bedruipten van de laatste druppels. Ik heb enkel toegekeken...dat lukte me echt niet meer.. 😛Herhalingsgevaar? Groot...
 
Laatst bewerkt:
Gisteren naar de eerste editie op zondag van de milfs geweest in Diest. Leuke productieve namiddag gehad :p:p, Lekkere blowjob gehad van Sylvie ( de pijpslet ) en toen Kitty ( Bekent als Mieke ) en Els lekker doggy genomen.
Ik ben ook aan de praat geraakt met een persoon die op de laatste editie was geweest van TEEN GANGBANG ( vroeger in Landen ) te Beringen - Paal . De org had een Bar afgehuurd in de buurt van Beringen - Paal en na een uurtje is de org. gaan lopen met de kassa. ( inkom 300 € p/p ). Eigenaar de politie gebeld en elke aanwezige heeft zijn ID moeten geven. FEESTJE na een uurtje gedaan en de gasten geld kwijt.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die zich telkens weer laten oplichten.
 
Nu pas de tijd gevonden om een kort verslagje te schrijven naar mijn reis naar het mooie Diest. Vrijdagavond 10-2 was er een GB van de Dirty Milfs. Ik moest nog iets anders doen in de buurt, maar aangezien het een aardig stukje rijden was heb ik de mogelijkheid genomen om voor 50 euro een kamer te boeken in hetzelfde etablisement.
Enorm aardig ontvangst door Margot, die wees me naar mijn kamer, eigenlijk is dit gewoon een love hotel dus een groot bed met spiegels e.d. Waande me echt in de jaren 70. Maar een ruime kamer, schoon, giga groot en lekker bed en een aparte badkamer. Helaas geen ontbijt.
Het voordeel was is na een lekkere douche ik in mijn onderbroek kon afzakken naar het feestje van de Milfs. Ik kwam in een soort bar binnen met aan het begin op een verhoging wat matrassen. Daar werd al flink tekeergegaan door de dames en heren. De uitbaters die de boel organiseerde heetten mij ook hartelijk welkom.

Wat mij vooral opviel was de sfeer, erg gezellig en iedereen kletste met elkaar. Maar daar kwam ik natuurlijk niet echt voor.
Uiteindelijk op het matras plaatsgenomen en volgens mij met Joyce een lekker partijtje sex gehad, alles vond ze lekker. Flink gebelft, twee vingers in haar kut, ze spoot in het rond, toen goed hard geneukt.

Daarna pauze, ff opgefrist op de kamer, daarna ook nog heerlijk sex gehad met twee andere dames waarvan een een bezoekster was. Potverdomme. hoe harder hoe beter, ze gilde het uit en fluisterde in mijn oor dat ik haar zo lekker had gepakt. Ik kom nogal lastig klaar en er was helaas geen bukkake ronde. Dus zelf niet klaargekomen helaas..

Het is dat het zo'n einde rijden is maar de dames zien mij zeker nog een keer terug...
 
Nu pas de tijd gevonden om een kort verslagje te schrijven naar mijn reis naar het mooie Diest. Vrijdagavond 10-2 was er een GB van de Dirty Milfs. Ik moest nog iets anders doen in de buurt, maar aangezien het een aardig stukje rijden was heb ik de mogelijkheid genomen om voor 50 euro een kamer te boeken in hetzelfde etablisement.
Enorm aardig ontvangst door Margot, die wees me naar mijn kamer, eigenlijk is dit gewoon een love hotel dus een groot bed met spiegels e.d. Waande me echt in de jaren 70. Maar een ruime kamer, schoon, giga groot en lekker bed en een aparte badkamer. Helaas geen ontbijt.
Het voordeel was is na een lekkere douche ik in mijn onderbroek kon afzakken naar het feestje van de Milfs. Ik kwam in een soort bar binnen met aan het begin op een verhoging wat matrassen. Daar werd al flink tekeergegaan door de dames en heren. De uitbaters die de boel organiseerde heetten mij ook hartelijk welkom.

Wat mij vooral opviel was de sfeer, erg gezellig en iedereen kletste met elkaar. Maar daar kwam ik natuurlijk niet echt voor.
Uiteindelijk op het matras plaatsgenomen en volgens mij met Joyce een lekker partijtje sex gehad, alles vond ze lekker. Flink gebelft, twee vingers in haar kut, ze spoot in het rond, toen goed hard geneukt.

Daarna pauze, ff opgefrist op de kamer, daarna ook nog heerlijk sex gehad met twee andere dames waarvan een een bezoekster was. Potverdomme. hoe harder hoe beter, ze gilde het uit en fluisterde in mijn oor dat ik haar zo lekker had gepakt. Ik kom nogal lastig klaar en er was helaas geen bukkake ronde. Dus zelf niet klaargekomen helaas..

Het is dat het zo'n einde rijden is maar de dames zien mij zeker nog een keer terug...
heb ook,intresse maar vrij ver
met openbaar vervoer
 
ik snap het mss niet zo, met een locatie op zich ben je niets als je niet weet wat wie of wanneer
Maar weer je alvast wel of die plek potentieel bereikbaar is en/of anderzijds aan je wensen voldoet. Zo vreesde bij #164 iemand in een hotel terecht te komen (wat hij minder geslaagd had gevonden) en kan men wellicht ook alvast zien of ergens douches, kluisjes etc. aanwezig zijn.
 
Om even duidelijkheid te scheppen, het is een love hotel, typisch iets belgisch. je kan daar dus een kamer boeken voor een paar uur om met iemand af te spreken. Maar je kan er ook gewoon overnachten. Prima kamer met een lekker groot bed, wel wat spiegels en wat kitsch maar alles is netjes en brandschoon.. Ontbijten is alleen niet mogelijk.

Beneden is een bar gedeelte met aan de ingang een soort verhoging met een speelveld/groot matras. Hierin kan je heerlijk spelen met de dames of gewoon een pintje drinken aan de toog. Boven is een kleedkamer met douches en kluisjes. Ook prima geregeld.
Het mooie was dat ik gewoon een lekkere hotelkamer had waar ik om mijn gemak kon douchen of wat tv kijken, had een aardige rit achter de rug. Toen ik een half uurtje had gerelaxed en zin had om te neuken ben ik gewoon naar beneden gelopen en heb daar heerlijk een paar uurtjes gestoeid met de MILF's, waarna ik heerlijk met bedje kon inrollen... Duidelijk zo ?
 
MIlfs on tour is voor mij 1 van de relaxte gb die ik herhaaldelijk doe. iedereen komt aan de beurt . De dames zijn allemaal geil , toegangkelijk en super sympathiek. Toegeven er komt geen massavolk maar telkens een koppel of 3/4 op zondag en op vrijdag een stuk of 7. Op woensdag en zondag zijn er telkens 3 dames aanwezig. Op vrijdagavond zijn er 5 en dan is het te doen in de tent achter de bar , bereikbaar door lange gang . deze ruimte is voozien van 2 bedden , zetels , buffetje en lockers . douchen kan boven. Een minpunt is het roken in de bar is voor mij. Ik ben zelf nog niet blijven slapen maar ik hou het zeker in gedachte.
 
Heb wel interesse om deze gangbang te bezoeken als mijn eerste gangbang aangezien deze in mijn buurt is.

Zijn de dames het type milf dat een 30 jarige knap zou vinden of eerder normale oudere (berimpelde) dames? (no disrespect)

Ook wat voor leeftijden van bezoekers komen hierop af?
 
Zijn er medewandelaars die afgelopen 3 mei naar de Milfs on Tour GB zijn geweest? Is er misschien iemand die een kort verslagje kan doen? Zou een volgende keer graag aanhaken maar aangezien het mijn eerste keer zou zijn ben benieuwd hoe het geweest is? Persoonlijk bericht mag eventueel ook. Alvast bedankt!
 
Echt praktisch is dit toch allemaal niet. Je bent verplicht te registreren om in te schrijven (vaak weet ik pas laat of ik vrij ben of niet, dus niet hadig voor last-minute beslissers zoals ik)
Ook moet je jouw gsm nummer doorgeven. Sorry, maar ik wil geen smsjes, appjes of oproepen krijgen van mijn GB connecties...
 
Echt praktisch is dit toch allemaal niet. Je bent verplicht te registreren om in te schrijven (vaak weet ik pas laat of ik vrij ben of niet, dus niet hadig voor last-minute beslissers zoals ik)
Ook moet je jouw gsm nummer doorgeven. Sorry, maar ik wil geen smsjes, appjes of oproepen krijgen van mijn GB connecties...
geen last van berichtjes of dergelijke , heb dit ook duidelijk aangegeven dat ik dit niet wens.
 
Een klein informatief vraagje. Ik heb me ingeschreven voor de Milfs on Tour in Diest van deze avond. Aangezien het mijn eerste keer is, vroeg ik me af of daar veel volk naartoe komt.
 
Zondag 25 juni 2023 even binnen gesprongen. Was eens benieuwd. Opkomst was mager maar het was er gezellig en de sfeer was redelijk goed. Ik kwam rond 14 h toe en heb rustig gedouchet enzo. Tegen dat ik beneden kwam, werden al verschillende mannen door de drie dames verwend. 3 mannen eigenlijk.


Ik had op voorhand hier nog eens wat reacties nagelezen (die ik vroeger al gelezen had) en het viel me extra op dat iemand het had over "de Mieke". Nog steeds wist ik niet over wie het ging. Ook toen ik binnen kwam herkende ik haar nog niet (zag haar tattoo's en gezicht nog niet). Mij eerst aangesloten bij Joyce, die ik ook niet meteen herkende hoewel ik haar al tegengekomen was op eerdere gangbangs. Met Joyce had ik echter (nu niet en ervoor ook niet) geen klik. Wie bleek dat nu te zijn? Iemand die ik dus al was tegen gekomen op eerdere gangbangs van Bo Cremer.


Daarna mij dus aangesloten bij ... hier werd ze dacht ik Kitty genoemd maar was dus eigenlijk Mieke inderdaad van uit de Balense clubs vroeger, ook van bij Bo Cremer en van bij Sexslavinnen. Ik herkende ze nog steeds niet, ik ging nog altijd er vanuit bij Kitty terecht te komen. Pas 5 seconden voor ik met "Kitty" begon, zag ik dat het Mieke was. En toen wist ik "dit wordt een feest" en nog eens 20 seconden later was ik effectief aan het zwemmen. Ze spoot heel de boel onder en ik werd ondertussen zo hard afgetrokken dat ik haar even moest stoppen want anders spoot ik ook reeds de boel volledig onder. Het voordeel vaan een vrouw die kan spuiten is dat als ze spuit ze kan blijven spuiten. Een man kan ook evt blijven spuiten maar slechts beperkt. U snapt het punt.


Daarna nog een aantal keren bij Mieke terecht gekomen maar uiteindelijk was het tijd om Sylvie eens onder handen te nemen. Nuja, ze was juist onder gespoten door iemand en maakte dat ook duidelijk (wat niet nodig was, ik stond er namelijk bij en keer er naar) en ik zei dat ik dat geen probleem vond. "Maar spuit anders zelf ook op mij, wilt ge dat?". "Euh ja, is goed, maar zijt ge zeker dat ge dat wilt?" Ja was dus het antwoord.


Oké, here we go, een zeer krachtig orgasme wekte zich op. Ik was twee dagen er voor nog klaargekomen dus had zelf niet verwacht dat ik zo hard ging kunnen maar spoot toch minstens 5 krachtige stralen recht over haar smoelwerk en tieten. Het waren wel dunne stralen maar ik bleef spuit en het was heerlijk.


Daarna nog wat gekletst aan de toog, en tegen mijn principes toch maar op tijd vertrokken (een uur te vroeg) want had nog een lange reis en mijn vader had voor mij gekookt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan