Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zondag 25 juni 2023 even binnen gesprongen. Was eens benieuwd. Opkomst was mager maar het was er gezellig en de sfeer was redelijk goed. Ik kwam rond 14 h toe en heb rustig gedouchet enzo. Tegen dat ik beneden kwam, werden al verschillende mannen door de drie dames verwend. 3 mannen eigenlijk.


Ik had op voorhand hier nog eens wat reacties nagelezen (die ik vroeger al gelezen had) en het viel me extra op dat iemand het had over "de Mieke". Nog steeds wist ik niet over wie het ging. Ook toen ik binnen kwam herkende ik haar nog niet (zag haar tattoo's en gezicht nog niet). Mij eerst aangesloten bij Joyce, die ik ook niet meteen herkende hoewel ik haar al tegengekomen was op eerdere gangbangs. Met Joyce had ik echter (nu niet en ervoor ook niet) geen klik. Wie bleek dat nu te zijn? Iemand die ik dus al was tegen gekomen op eerdere gangbangs van Bo Cremer.


Daarna mij dus aangesloten bij ... hier werd ze dacht ik Kitty genoemd maar was dus eigenlijk Mieke inderdaad van uit de Balense clubs vroeger, ook van bij Bo Cremer en van bij Sexslavinnen. Ik herkende ze nog steeds niet, ik ging nog altijd er vanuit bij Kitty terecht te komen. Pas 5 seconden voor ik met "Kitty" begon, zag ik dat het Mieke was. En toen wist ik "dit wordt een feest" en nog eens 20 seconden later was ik effectief aan het zwemmen. Ze spoot heel de boel onder en ik werd ondertussen zo hard afgetrokken dat ik haar even moest stoppen want anders spoot ik ook reeds de boel volledig onder. Het voordeel vaan een vrouw die kan spuiten is dat als ze spuit ze kan blijven spuiten. Een man kan ook evt blijven spuiten maar slechts beperkt. U snapt het punt.


Daarna nog een aantal keren bij Mieke terecht gekomen maar uiteindelijk was het tijd om Sylvie eens onder handen te nemen. Nuja, ze was juist onder gespoten door iemand en maakte dat ook duidelijk (wat niet nodig was, ik stond er namelijk bij en keer er naar) en ik zei dat ik dat geen probleem vond. "Maar spuit anders zelf ook op mij, wilt ge dat?". "Euh ja, is goed, maar zijt ge zeker dat ge dat wilt?" Ja was dus het antwoord.


Oké, here we go, een zeer krachtig orgasme wekte zich op. Ik was twee dagen er voor nog klaargekomen dus had zelf niet verwacht dat ik zo hard ging kunnen maar spoot toch minstens 5 krachtige stralen recht over haar smoelwerk en tieten. Het waren wel dunne stralen maar ik bleef spuit en het was heerlijk.


Daarna nog wat gekletst aan de toog, en tegen mijn principes toch maar op tijd vertrokken (een uur te vroeg) want had nog een lange reis en mijn vader had voor mij gekookt.
blijkbaar wel en leuke tijd gehad ondanks de hete, dit laatste heeft me weerhouden te gaan.
 
Lang geleden dat ik hier ben geweest maar morgen niet werken door het slechte weer dus ga ik richting Diest. Kijk al uit de dames te verwennen en me lekker door Sylvie te laten klaarpijpen en Joyce lekker in haar strakke kontje te neuken.
 
Zondag 25 juni 2023 even binnen gesprongen. Was eens benieuwd. Opkomst was mager maar het was er gezellig en de sfeer was redelijk goed. Ik kwam rond 14 h toe en heb rustig gedouchet enzo. Tegen dat ik beneden kwam, werden al verschillende mannen door de drie dames verwend. 3 mannen eigenlijk.


Ik had op voorhand hier nog eens wat reacties nagelezen (die ik vroeger al gelezen had) en het viel me extra op dat iemand het had over "de Mieke". Nog steeds wist ik niet over wie het ging. Ook toen ik binnen kwam herkende ik haar nog niet (zag haar tattoo's en gezicht nog niet). Mij eerst aangesloten bij Joyce, die ik ook niet meteen herkende hoewel ik haar al tegengekomen was op eerdere gangbangs. Met Joyce had ik echter (nu niet en ervoor ook niet) geen klik. Wie bleek dat nu te zijn? Iemand die ik dus al was tegen gekomen op eerdere gangbangs van Bo Cremer.


Daarna mij dus aangesloten bij ... hier werd ze dacht ik Kitty genoemd maar was dus eigenlijk Mieke inderdaad van uit de Balense clubs vroeger, ook van bij Bo Cremer en van bij Sexslavinnen. Ik herkende ze nog steeds niet, ik ging nog altijd er vanuit bij Kitty terecht te komen. Pas 5 seconden voor ik met "Kitty" begon, zag ik dat het Mieke was. En toen wist ik "dit wordt een feest" en nog eens 20 seconden later was ik effectief aan het zwemmen. Ze spoot heel de boel onder en ik werd ondertussen zo hard afgetrokken dat ik haar even moest stoppen want anders spoot ik ook reeds de boel volledig onder. Het voordeel vaan een vrouw die kan spuiten is dat als ze spuit ze kan blijven spuiten. Een man kan ook evt blijven spuiten maar slechts beperkt. U snapt het punt.


Daarna nog een aantal keren bij Mieke terecht gekomen maar uiteindelijk was het tijd om Sylvie eens onder handen te nemen. Nuja, ze was juist onder gespoten door iemand en maakte dat ook duidelijk (wat niet nodig was, ik stond er namelijk bij en keer er naar) en ik zei dat ik dat geen probleem vond. "Maar spuit anders zelf ook op mij, wilt ge dat?". "Euh ja, is goed, maar zijt ge zeker dat ge dat wilt?" Ja was dus het antwoord.


Oké, here we go, een zeer krachtig orgasme wekte zich op. Ik was twee dagen er voor nog klaargekomen dus had zelf niet verwacht dat ik zo hard ging kunnen maar spoot toch minstens 5 krachtige stralen recht over haar smoelwerk en tieten. Het waren wel dunne stralen maar ik bleef spuit en het was heerlijk.


Daarna nog wat gekletst aan de toog, en tegen mijn principes toch maar op tijd vertrokken (een uur te vroeg) want had nog een lange reis en mijn vader had voor mij gekookt.
Over spuiten gesproken. Nooit heb ik een dame meer weten spuiten als Diane. Helaas gestopt. En het bijzondere was dat dit telkens gebeurde nadat ze gefist werd. Zeker 20 keer na elkaar. Ze nam me bij aanvang bij de hand en zei: begeleid je me? Ik vond het vreemd. Maar iedere keer tongzonede ze me tijdens het fisten. Geweldige tong overigens. En op het moment dat ze klaarkwam riep ze naar de fister: en nu afronden met twee vingers rond mijn kitje. Een unieke ervaring van inmiddels drie jaar geleden.
 
Ik ben er vandaag ook nog eens geweest...een 17 tal mannen dus ideaal voor het perfekte feestje...en wat een zalig feestje is dit altijd toch. Sylvie, Joyce en Kitty. Er was ook nog een koppeltje dat hun komst op het milfsforum vermeld had. Wat was dat een lekkere dame ook....Zij kreeg er ook geen genoeg van. En uiteraard...de milfsdames...gewoonweg hete brokken... Vandaag 2 spuitsletjes (Joyce en Kitty) aanwezig en ik zie ze nog voor me...beide naast mekaar op de rand van de matras en spuiten maar. Die man had er zijn 'werk' mee...Tja,op eigen risico heren als je voor die dames gaat staan. 😁. Kitty op een bepaald moment op een kruk aan de toog en spuiten maar...oeps,de hele toog besprenkeld. Ze heeft zich wel netjes verontschuldigd bij de man achter de toog😂. Ik hoor het hem nog zeggen: he,die toog gaat niet meer groeien hoor🤣. Waarop ze zei...hoe, ik dacht dat hout leefde? 😁. En Sylvie...dat is de überpijpslet. Ze heeft niet liever dan dat ze haar van het nodige zaad voorzien... lekker,lekker,lekker...Als je van megagb's houdt waar je over de koppen kan lopen moet je hier niet zijn. Hou je het liever kleinschaliger en aangenaam om te vertoeven dan is dit the place to be. Ps...heb vandaag inderdaad ook gehoord over de nieuwe lokatie...Zou in Bekkevoort zijn. De juiste details gaan ze heel binnenkort vrijgeven. Zou weer wel een upgrade zijn. Heb er foto's van gezien...ziet er zeer goed uit. Ik heb me alvast weer ingeschreven.
 
wie gaat er woensdag , iemand ervaring met Lore ? Mijn jongeman staat al helemaal in bloei als ik denk aan het heerlijke mondje van Sylvie en het spuitkutje van Joyce.
Heeft iemand op de nieuwe locatie geweest en kan een review posten .?
 
ik heb blijkbaar verkeerd gekeken , het is Maya volgende week woensdag . Heb haar al wel eens gezien. maar nog niet echt mee gespeeld. Iemand hier ervaringen mee? Is dit dezelfde Maya als in 2be
 
Vandaag 2 aug naar de gangbang in Diest geweest. Er genoten en chapeau voor de dames en de ontvangst.

Mijn zwakke punt van vandaaag was / is Lore. Voor mij betoverend lekker en ga zeker enkel en alleen voor haar terug en niets ten nadele van de andere dames -welke ik ook allebei heerlijk heb liggen neuken tot wederzijds genot-
Ik vind haar domweg goddelijk. Ik zou wel de hele dag sex met haar willen maar enfin..... Een topmiddag gehad

Groetjes Pablovic en zeker tot ziens
 
Mijn nieuwschierigheid getriggerd om dit eens te bezoeken. Ik zie dat er meerdere soorten events zijn. Ik zie op 12 aug milfs on tour sex en op 23 aug milfs on tour gangbang.
iemand die mij het verschil wil uitleggen?
 
Mijn nieuwschierigheid getriggerd om dit eens te bezoeken. Ik zie dat er meerdere soorten events zijn. Ik zie op 12 aug milfs on tour sex en op 23 aug milfs on tour gangbang.
iemand die mij het verschil wil uitleggen?
Hi maat , welke site kan je de nodige info vinden alvast erg bedankt 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan