Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oeps. Goed dat ik uiteindelijk last minute niet kon. Want Flo wilde ik wel eens van dichterbij leren kennen :) . Hoe wist je trouwens dat van Flo? Op de website staat ze nog altijd present.
 
Hallo geilaards
gisteren de milfs nog eens bezocht ,blijft toch leuk dat dit type van gangbangs bestaat niet overbevolkt gemoedelijke sfeer en heb niks gemerkt van de rookgeur
als enig minpuntje de aanwezige koppels niet super actief en ik druk mij beleefd uit maar daar kan de organisatie uitt. Niks aan doen
toch volledig leeg huiswaarts gereden en daar doen we het tenslotte toch voor
 
Iemand ervaringen met Romi? Heb helaas nog niet het genoegen gehad haar te ontmoeten. Ben benieuwd naar de ervaringen... Anders toch een middag vrij nemen woensdag als dat lukt...
 
Na een afwezigheid van meer dan 1 jaar eindelijk nog eens naar de Milfs on Tour geweest. Wat was dat een geweldig weerzien. Opnieuw schitterend ontvangen. Wat een hartelijk welkom ontvangst. Mijn absolute drie favorieten waren present. Sylvie de Pijpkoningin. Maya is niet top Maya is super top. Wat een klasse dame. En natuurlijk my all time favorite de lieve schattige wonder mooie Romi. Wat heb ik een boontje voor deze sexy lady. Van Gent naar Diest. Meer dan de moeite waard. Grt van Floris.
 
Na een afwezigheid van meer dan 1 jaar eindelijk nog eens naar de Milfs on Tour geweest. Wat was dat een geweldig weerzien. Opnieuw schitterend ontvangen. Wat een hartelijk welkom ontvangst. Mijn absolute drie favorieten waren present. Sylvie de Pijpkoningin. Maya is niet top Maya is super top. Wat een klasse dame. En natuurlijk my all time favorite de lieve schattige wonder mooie Romi. Wat heb ik een boontje voor deze sexy lady. Van Gent naar Diest. Meer dan de moeite waard. Grt van Floris.
Nu ze terug actief is ga ik die pijpkoningin nu woensdag ook nog eens een bezoekje brengen om me te laten leegzuigen.:):)
 
Gisteren op de GB bij milfs on tour geweest en naar mijn mening kan ik maar 1 woord bedenken......SAAI. Slechts 1 van de 3 "milfs" was er echt actief, maar deze dame deed haar werk wel met volle overtuiging waarvoor dank.
De belegde broodjes waren eigenlijk ook om mee te lachten, misschien overwegen om dan gewoon geen eten te voorzien.
Het ontvangst bij het betreden van de zaak was wel ok, vriendelijke man.
Bij deze, keer ik dus niet tevreden terug en was het zonde van het geld.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op de GB bij milfs on tour geweest en naar mijn mening kan ik maar 1 woord bedenken......SAAI. Slechts 1 van de 3 "milfs" was er echt actief, maar deze dame deed haar werk wel met volle overtuiging waarvoor dank.
De belegde broodjes waren eigenlijk ook om mee te lachten, misschien overwegen om dan gewoon geen eten te voorzien.
Het ontvangst bij het betreden van de zaak was wel ok, vriendelijke man.
Bij deze, keer ik dus niet tevreden terug en was het zonde van het geld.
Als enkel de Mannelijke portier een + je krijgt van je 🤔, zat je mss wel op " de foute party " 😂.

ik ga op hun volgende aanwezig zijn, de 1 x voor mij. Benieuwd of het + jes of - netjes gaan worden en voor alle zekerheid boterhammetjes meenemen 😂. Mijn bevindingen zullen volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan