Aan ieder van jullie ook een fijn eindejaar toegewenst.
Dat we de dames allemaal het afgelopen jaar hebben bewierookt dat weten jullie vast en zeker heel goed. Altijd onze beste "mooves" en onze beste "beentjes" voorgezet, maar alleen moet ik "den Danny" toch ook eens in de bloemetjes zetten, overeen komen met zoveel knappe en stoute madammen, ik zou het niet kunnen, dus Danny, ge doet "a hell of a job splendid, boy". Doe zo verder in 2026 en daar kunnen wij heren nog meer van genieten.
Genieten dames, dan doen wij van jullie.
Tot volgend jaar.
Veel dikke

Lovebuddy
Hoi Lovebuddy,
Erg bedankt voor de wensen.
We beloven 2026 gaat
minstens zo goed en geil worden.
Leuke, nieuwe en verrassende plannen voor de feestjes krijgen stilaan vorm, dus we werken stevig verder achter de schermen.
Erg gelukkig prijs ik me met het team van dames, deze staan stuk voor stuk betrouwbaarheid en geven elke keer weer het beste van zichzelf, en ja, het zijn vrouwen en laten zich niet altijd van hun makkelijkste kant zien, maar dan gaan we in "slang modus", we wringen er ons sierlijk tussen door

.
Gelukkig prijs ik me ook dat "ik" steeds kan rekenen op de gasten, de dames worden steeds weer ruim voorzien van het nodige wondermiddel "het zaad", dit werkt zoals chocolade, ze worden er gelukkig van en hoeveel te meer, hoeveel te liever

.
Ten slotte................., het zou pas "
a hell of a job " zijn als "ik" persoonlijk de dames één voor één tevreden zou moeten stellen

, daar is geen beginnen aan

, dus ik reken massaal op jullie steun ook in 2026.
Voor alle GB lovers & Milf hunters:
Maandag 29 dec. sluiten
Sylvie - Lore - Els - Vero - Roxcy en gastslet
Mysty, 2025 in alle geilheid af. Heren met nog zaadoverschot kunnen dit maandag nog in laatste instantie kwijt, ........................want, binnen enkele dagen is het 2026 en dan is de vraag " is zaad van 2025 nog bruikbaar in 2026"

Voor diegene die andere plannen hebben, een zeer fijn eindejaar en een gezond 2026 en ................" Stay Connected With us"
www.milfsontour.be
The Milfs / Danny