WHEM Milou House of Dreams

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er vorige week geweest, op zich een aardige meid maar wel erg flink en dan vooral op de buik.
Ze heeft een prijzig pakketje waar ik geen gebruik van gemaakt heb. We hadden niet echt een klik en ik zal er dan ook niet meer heen gaan.
 
De werkwijze van Hod en LaCloche oa geeft je niet echt veel kans even vooral met de dames te overleggen.
Dat kan tot onaangename verrassingen leiden zoals dames die stevige toeslagen vragen.
Soms wordt dat zo bot gebracht dat het voor mij reden is af te zien van de ontmoeting. Dan maar niet.
Opvallend dat de dames die erg in trek zijn op dit gebied erg vriendelijk zijn.
 
Net als in andere privehuizen kan je dat tijdens voorstelronde met dame gewoon overleggen of nog een x apart vragen aan dame die je wilt na de voorstelronde. Dit doen ze toch overal zo? Of zij er andere manieren?
 
Tijdens de voorstelronde is er geen contact mogelijk.
Maak je daarna een keus dan is dat aanleiding voor de betaling.
De voorstelrondje vermijd ik daarom maar. Kijk liever op de site of er een dame is die me inspireert.
 
Tijdens de voorstelronde heb ik nog nooit iets gevraagd. De meeste dames bij HOD en LC vragen ongeveer dezelfde prijs voor extra's. Dames die er ver boven zitten doe ik sws geen extra's meer mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan