Recensie Mina, Bansuksom, Brecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

helsenk

Wandelaar
69
12/12/21
24
4
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thaise-massage-7.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren op basis van een commentaar hier ergens op t forum, over een andere dame bij Bansuksom, afspraak gemaakt met Mina.

Mina is een Mooie Thaise vrouw, fijn maar atletisch van gestalte. Heeft ook een Nederlandse tongval.

Ik wilde het gewoon over mij laten komen, dus heb zelf amper tussen gekomen.

De massage is hard, en duurt bijzonder lang aan benen. Daarna ook nog rug aan de beurt.

Uiteindelijk - nadat ik toch al enkele kleine opmerkingen had gemaakt - na 45min eindelijk omdraaien. Het erotische deel is beperkt, maar op zich wel ok. Ze gebruikt veel olie op zichzelf en op mij. Dus alles glibbert als een lieve lust.

Toch moest het op t einde snel gaan … gevolg van de te lange massage.

Voor mij geen herhalingsgevaar: redelijk afstandelijk (in tegenstelling tot mijn ervaringen daar vroeger met Cherry, Joy, Kola). Ik voelde er geen klik mee. Jammer dat bovenstaande dames daar weg zijn … Kola is nu op plaats die voor mij owv omstandigheden niet haalbaar is, Joy is verdwenen en Cherry (3-4j geleden) is ziek afgehaakt.

Mss kunnen ze bij Bansuksom een resto openen: zowel Lynn als nu Mina gaven aan zelf resto of afhaal te hebben gehad. Maar owv Corona nu in de massage zijn gerold …
 
Gisteren op basis van een commentaar hier ergens op t forum, over een andere dame bij Bansuksom, afspraak gemaakt met Mina.

Mina is een Mooie Thaise vrouw, fijn maar atletisch van gestalte. Heeft ook een Nederlandse tongval.

Ik wilde het gewoon over mij laten komen, dus heb zelf amper tussen gekomen.

De massage is hard, en duurt bijzonder lang aan benen. Daarna ook nog rug aan de beurt.

Uiteindelijk - nadat ik toch al enkele kleine opmerkingen had gemaakt - na 45min eindelijk omdraaien. Het erotische deel is beperkt, maar op zich wel ok. Ze gebruikt veel olie op zichzelf en op mij. Dus alles glibbert als een lieve lust.

Toch moest het op t einde snel gaan … gevolg van de te lange massage.

Voor mij geen herhalingsgevaar: redelijk afstandelijk (in tegenstelling tot mijn ervaringen daar vroeger met Cherry, Joy, Kola). Ik voelde er geen klik mee. Jammer dat bovenstaande dames daar weg zijn … Kola is nu op plaats die voor mij owv omstandigheden niet haalbaar is, Joy is verdwenen en Cherry (3-4j geleden) is ziek afgehaakt.

Mss kunnen ze bij Bansuksom een resto openen: zowel Lynn als nu Mina gaven aan zelf resto of afhaal te hebben gehad. Maar owv Corona nu in de massage zijn gerold …
Bedankt voor de info had haar willen boeken dus maar niet doen dan thanks
 
Gisteren op basis van een commentaar hier ergens op t forum, over een andere dame bij Bansuksom, afspraak gemaakt met Mina.

Mina is een Mooie Thaise vrouw, fijn maar atletisch van gestalte. Heeft ook een Nederlandse tongval.

Ik wilde het gewoon over mij laten komen, dus heb zelf amper tussen gekomen.

De massage is hard, en duurt bijzonder lang aan benen. Daarna ook nog rug aan de beurt.

Uiteindelijk - nadat ik toch al enkele kleine opmerkingen had gemaakt - na 45min eindelijk omdraaien. Het erotische deel is beperkt, maar op zich wel ok. Ze gebruikt veel olie op zichzelf en op mij. Dus alles glibbert als een lieve lust.

Toch moest het op t einde snel gaan … gevolg van de te lange massage.

Voor mij geen herhalingsgevaar: redelijk afstandelijk (in tegenstelling tot mijn ervaringen daar vroeger met Cherry, Joy, Kola). Ik voelde er geen klik mee. Jammer dat bovenstaande dames daar weg zijn … Kola is nu op plaats die voor mij owv omstandigheden niet haalbaar is, Joy is verdwenen en Cherry (3-4j geleden) is ziek afgehaakt.

Mss kunnen ze bij Bansuksom een resto openen: zowel Lynn als nu Mina gaven aan zelf resto of afhaal te hebben gehad. Maar owv Corona nu in de massage zijn gerold …
Euhm geen idee hoe het er komt, maar er staat in mijn recensie "kontlikken bij klant", dat was niet zo hoor. Maar kan ik dat zelf aanpassen of kan moderator dat Evt aanpassen? Excuses
 
Ik ben een 3-tal keer bij haar langsgeweest, vind haar zeker aantrekkelijk, heeft een grote tattoo op haar rug, normaal geen fan maar deze is wel mooi. Mooie borsten, redelijk groot en knap gezicht.
Ik had steeds een half uur genomen, telkens douchen en dan stressen na een rustige opbouw, deed wel body to body, voor mij is dit geen 60€ meer waard.
Ik denk niet dat zij neukt, heeft dit toch niet voorgesteld.
 
Ik ben vorige week voor de eerste keer bij Mina geweest.

Zoals Helsenk hier boven beschrijft, was bij mij exacte hetzelfde.
Ik vermoed dus elke keer hetzelfde bandwerk.
 
Ik kom hier wel meer ( wegens heel dichtbij ;) ). Ik heb ondertussen 2x Lin gehad en 2x Nancy. Nancy is veruit de mooiste van de twee en daar kan ook alles bij ( mits extra vergoeding ). Ze is wel heel heftig als ze neukt, ik heb haar dan ook gezegd " slow down a bit ".
Morgen was ik van plan om Mina te boeken, maar twijfel nu toch wel.
Heeft hier iemand ervaring met Lindsey of Pim ?
 
Ik kom hier wel meer ( wegens heel dichtbij ;) ). Ik heb ondertussen 2x Lin gehad en 2x Nancy. Nancy is veruit de mooiste van de twee en daar kan ook alles bij ( mits extra vergoeding ). Ze is wel heel heftig als ze neukt, ik heb haar dan ook gezegd " slow down a bit ".
Morgen was ik van plan om Mina te boeken, maar twijfel nu toch wel.
Heeft hier iemand ervaring met Lindsey of Pim ?
Waar vindt je die foto van Nancy thanks alvast
 
Is die Nancy dan diegene met de witte bloemenjurk ?
Lindsey of Pim komen niet bekend voor.
Mina werkt toch in Antwerpen? Misschien nu ook terug in Brecht.
Van Nancy staan er geen foto's op hun site of die van redlights. Ik heb hen al gezegd dat ze die dringend moeten updaten, maar ja, of dat iets zal uithalen...
Ik weet ook niet wie die dame in die bloemenrok is, maar wil het wel graag weten :p.
Ben ook benieuwd naar Namo, maar die is op vakantie tot eind augustus. Vraag me wel af waarom op alle foto's van haar het gezicht zo verborgen wordt. Bij Malie snap ik dat :ROFLMAO:
 
Van Nancy staan er geen foto's op hun site of die van redlights. Ik heb hen al gezegd dat ze die dringend moeten updaten, maar ja, of dat iets zal uithalen...
Ik weet ook niet wie die dame in die bloemenrok is, maar wil het wel graag weten :p.
Ben ook benieuwd naar Namo, maar die is op vakantie tot eind augustus. Vraag me wel af waarom op alle foto's van haar het gezicht zo verborgen wordt. Bij Malie snap ik dat :ROFLMAO:
Ben ook benieuwd hoe die Nancy er uit ziet en of ze zo heftig neukt ga ik de gok eens wagen
 
Okay, update over Nancy. Ik ging vandaag in eerste instantie naar daar met het idee eens iemand anders te kiezen. Daar aangekomen dacht ik waarom iemand anders als het bij haar goed is. Ze was beschikbaar, dus daar gingen we weer. Ik vroeg haar om eerst netkousen aan te trekken en een zwart kleedje met open split ( mijn donkere geest die daarmee aan kwam zetten ;) ) alsook haar haren los te laten. Al mijn wensen gingen in vervulling, zalig geneukt, ik heb het tempo bepaald. Ze zei zelf bij het binnenkomen dat ze super geil was toen ze hoorde dat ik op haar wachtte in haar kamer ( voor zover daar waarheid in zit natuurlijk, maar het werkt wel ). Nadien nog lekkere massage gekregen, op een bepaald moment gewoon liggen kronkelen en lachen ( heel veel getongzoend ). Ze is 20 minuten langer bij mij gebleven dan waar ik voor had betaald. Op het einde toonde ze mij hoe zij volgende keer geneukt zou willen worden. DUS : ik kan niet anders dan terug gaan :p
 
Okay, update over Nancy. Ik ging vandaag in eerste instantie naar daar met het idee eens iemand anders te kiezen. Daar aangekomen dacht ik waarom iemand anders als het bij haar goed is. Ze was beschikbaar, dus daar gingen we weer. Ik vroeg haar om eerst netkousen aan te trekken en een zwart kleedje met open split ( mijn donkere geest die daarmee aan kwam zetten ;) ) alsook haar haren los te laten. Al mijn wensen gingen in vervulling, zalig geneukt, ik heb het tempo bepaald. Ze zei zelf bij het binnenkomen dat ze super geil was toen ze hoorde dat ik op haar wachtte in haar kamer ( voor zover daar waarheid in zit natuurlijk, maar het werkt wel ). Nadien nog lekkere massage gekregen, op een bepaald moment gewoon liggen kronkelen en lachen ( heel veel getongzoend ). Ze is 20 minuten langer bij mij gebleven dan waar ik voor had betaald. Op het einde toonde ze mij hoe zij volgende keer geneukt zou willen worden. DUS : ik kan niet anders dan terug gaan :p
Hoe ziet deze dame er uit geen foto van te vinden is zij Europees Aziatisch kan je een beetje uitleggen wil haar ook eens boeken alvast bedankt stuur gerust pb
 
Van Nancy staan er geen foto's op hun site of die van redlights. Ik heb hen al gezegd dat ze die dringend moeten updaten, maar ja, of dat iets zal uithalen...
Ik weet ook niet wie die dame in die bloemenrok is, maar wil het wel graag weten :p.
Ben ook benieuwd naar Namo, maar die is op vakantie tot eind augustus. Vraag me wel af waarom op alle foto's van haar het gezicht zo verborgen wordt. Bij Malie snap ik dat :ROFLMAO:

Je opmerking over het updaten van de site lijkt geholpen te hebben. Er staan nu nieuwe foto's op, ook van Nancy, waar iedereen zo benieuwd naar is
 
Je opmerking over het updaten van de site lijkt geholpen te hebben. Er staan nu nieuwe foto's op, ook van Nancy, waar iedereen zo benieuwd naar is
Ja heb het ook gezien. Gisteren met Lin gebeld en zij is niet te spreken over de foto's. Er waren er blijkbaar veel meer en veel betere. Maar goed, nu krijg je toch een idee van hoe ze eruit zien. Btw, die foto's van haar in verpleegster tenue, dat is niet de tenue die ze echt gebruikt ;).
 
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik was eerst langs Wuustwezel gepasseerd voor Champagne. Had eerst enkele foto's gekregen via Whatsapp maar toen ze voor mij stond, heb ik vriendelijk bedankt, niet omdat ze mollig of onvriendelijk was maar ik voelde geen aantrekking tot haar. Door haar tattoos ook niet op de foto te zetten, kan ik niet verifiëren of de foto's waarheidsgetrouw zijn. Emy kwam dan ook kijken, vond ze er goed uitzien maar besloot toch nog eens te proberen met Mina.

Ik had gebeld en de bazin zei dat ze vrij was na een beetje vertwijfeling. Daar aangekomen moest ik even wachten, dan het gebruikelijke gedouch maar nadat ik terug in de kamer kwam, ging zij na mij ook nog zich wassen. 10 minuten nadat ik binnengekomen was, commandeerde ze mij op bed te gaan liggen en was de sfeer matig. Toen wist ik al dat ik niet meer ging terugkomen. Want na 10 min massage begon ze mij af te trekken, veel olie en dan hard rukken, zei haar wat rustiger aan te doen maar ze begon te dreigen, 'wil je nog klaarkomen?', uiteindelijk heb ik mezelf moeten bevredigen.
De aantrek is ook wel wat weg, zag afgeleefd en wat geïrriteerd uit. Ik denk dat ze wat onder druk gezet worden om elke klant snel af te handelen en aan te nemen.
Toch beter dan Emy genomen, was lang geleden bij haar geweest, heeft een vriendelijker en aangenamer karakter.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze week hier nog maar eens langs geweeest ,was al voor covid dat ik dit salon nog bezocht had,boven antwerpen sowieso weinig keuze meer, yamthai in oostmalle is een drama mij daar niet meer gezien wegens echt slechte ervaring,dus bij Bansuksom nog maar eens geprobeert had op de side Mina zien staan zag er wel lekker uit [ had hier de resensie niet eens gelezen] dus afspraak gemaakt en kon direct komen, mooie verschijning redelijk groot voor thaise spreek goed vlaams,eerst gebruikelijke douche op bed een paar minuten gewacht en al terug :cool: ondeed zich van haar outfit 😋 mooie tieten met grote tepels yummy ,eerst massage aan de achterkant benen rug nek armen ,gebruikt lekker veel olie [warme olie zelfs] dan wat glibberen met een b2b omdraaien dan de voorkant incl een b2b nog wat meer olie over mijn pik en een lekkere penis massage gehad met uit zicht over haar glimmend lijf ,lekkerklaar gekomeneen douche achteraf en het uurtje was voorbij,had niet om extra gevraagt en werd ook niet aangeboden aan mij,is eigenlijk ook niet nodig was,al bij al goede ervaring kan nog niet aan Min tippen maar komt aardig in de beurt ga absolute nog eens terug zit potentie in
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan