Recensie Mina, Den Haag 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
149
08/07/21
165
29
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/1951406-mina#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst op goed geluk deze Aziatische dame bezocht, wetende dat dit soort advertenties vaak een risico zijn. Ik houd van Aziatische dames, maar ben geregeld bij nieuwe dames zonder recenties terecht gekomen die jaren ouder waren, behoorlijk stonken, geen Engels spraken, en waar ik zelfs als liefhebber echt moeite nodig had om klaar te komen. Maar ergens vind ik het ook wel mooi om een nieuwe dame te proberen, zeker als het een kleine Aziatische betreft. Dus na makkelijk contact naar huis gereden in Laak en binnengelaten. Wat bleek, de foto's zijn zeer recent, ze geeft 42 aan in haar advertentie maak kan makkelijk jonger zijn (heb vanwege uiterlijk 35-40 ipv 40-50 geselecteerd), eerste Aziatische dame die leeftijd niet jaren lager zet maar eigenlijk gewoon te hoog gezien haar uiterlijk. Ze bleek ook nog leuk en vrolijk, best wat Engels te kunnen. Ik had meteen betaald voor een vluggertje, maar besloot toen ze wel wat gehaast begon 30 euro meer te betalen, ze moest even appen en daarna konden we heel rustig verder.

Ze ziet er precies zo uit als op de foto's, heel slank, met hele kleine borstjes met grote gevoelige tepels erop. Ze befte met condoom terwijl ik haar lekker kon aanraken. Ik heb haar daarna lekker gebeft, was een onverwachts fris kutje met een pluk haar bovenop, ongeschoren best lang maar niet superveel,, wat ik wel geil vind maar moet je natuurlijk van houden. Ze trok het beffen na een tijdje niet meer en oo teveel likken aan haar tepels was gevoelig, dus het hele kleine lichaampje in een paar standjes met condoom (kon ook zonder volgens appcontact met haar baas, maar niet gedaan). Ze leek alles te doen wat de advertentie aangeeft behalve zoenen, kusje op de mond lukte nog wel maar tongzoenen stond ze duidelijk niet voor open.

Al met al een verassend goede ervaring.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
Zie recensie hiervoor. Nu ineens verwijderd.
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgaande op vorige reactie en Kinky hier geweest, locatie Roosendaal.
Afspraak was heel makkelijk te maken.
Dame die open deed was niet de dame van de advertentie, ook al hield ze dit stug vol.
Slappe cup C, slappe buik, en lang niet zo leuk als de dame van de foto's (ook op whatsapp één van deze foto's.
Maar toch maar doorgezet, want iedereen weet hoe dit werkt: je hebt je er op ingesteld.
Na betaling voor een half uur op bed beland, geen douche.
Toen ging de dame los, eerst oraal, beetje slecht zoenen, rubber er om heen, en in een tempo….niet normaal.
10 min was ik klaar.
Toen de mededeling dat ze even boodschappen voor haar moeder moest gaan doen, en dat ze zo terug zou zijn.
Wtf!?
Ik zei, dat ik voor een half uur had betaald en dat ik geld terug wilde omdat dit een vluggertje was.
No, no, no, you can't. En toen ze bood ze me massage aan, wat nergens op leek en onder duidelijk zuchten plaats vond.
Na 20 minuten weg gegaan.
Nooit meer voor mij dus.
 
Jammer dat ze haar hebben gewisseld/haar advertentie hebben gebruikt. Dame waar ik ben geweest had zeker geen enkel buikje of slappe C cup!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan