WHEM Miranda, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Miranda is een prima meid. Ze ontvangt in zuid vlak bij een bekende thai salon.
De foto's kloppen. ze is best een lieve meid.
Ze is slank, maar ze is niet heel sensueel. denk een beetje aan t lichaam van een hardloopster en zo is ze ook een beetje in bed. Ik heb een paar keer met haar afgesproken en ging prima, al is ze niet altijd zelf heel geil voor mijn gevoel.
Ze heeft een document aanwezig waarin ze kan laten zien dat ze recent nog vrij van engerigheid is verklaard. Dus dit maakt bare sex wel een plezierige ervaring.
Ze is zeker t bezoeken waard.
 
Miranda is een prima meid. Ze ontvangt in zuid vlak bij een bekende thai salon.
De foto's kloppen. ze is best een lieve meid.
Ze is slank, maar ze is niet heel sensueel. denk een beetje aan t lichaam van een hardloopster en zo is ze ook een beetje in bed. Ik heb een paar keer met haar afgesproken en ging prima, al is ze niet altijd zelf heel geil voor mijn gevoel.
Ze heeft een document aanwezig waarin ze kan laten zien dat ze recent nog vrij van engerigheid is verklaard. Dus dit maakt bare sex wel een plezierige ervaring.
Ze is zeker t bezoeken waard.
Dank voor je bericht. De advertentie, de foto's incluis, van Miranda sprak me wel aan.
De advertentie is nu uit de lucht, maar Miranda zal dat waarschijnlijk doen op de momenten dat ze geen klanten kan ontvangen.
Echter rijzen bij mij wel meerdere vragen op.
Je meldde dat aan de kant van Miranda enige geiligheid ontbrak af en toe, maar neemt ze wel zelf initiatief onder de lakens? En hoe zijn haar pijpkunsten te noemen? Is Miranda een klokkijkster of neemt ze rustig en geduldig de tijd voor haar klanten?
En wat betreft het uiterlijk; zou je Miranda haar uiterlijk meer kunnen toelichten? Heeft ze lang of kort haar? Is Miranda naturel of zit ze onder de make-up? Heeft Miranda tattoeages, en zo ja: op welke plekken?
 
ze is wel meegaand en neemt wel wat initiatief, zo erg is t ook weer niet. alleen ze is gewoon een beetje van t kouwe soort, of zakelijk.. weet niet zo goed hoe ik t moet zeggen. ze pijpt prima eerlijk gezegt.. ik zou zeggen ga gewoon eens langs. haar adv. is inderdaad alleen online wanneer ze kan ontvangen. ze is er best vaak doordeweeks. Ze is geen klokkijkster. de sfeer is echt rustig bij haar. qua tattoos ,,, daar heb ik eerlijk gezegt nooit echt opgelet, maar ik denk dat ze er geen een heeft. Ikzelf zit wel vol hahaha
 
Miranda is een top wijf en ik kom vaak bij haar. Het is voor haar een beetje zakelijk, want ze heeft er gewoon een baan bij. Daarnaast valt ze in haar prive leven niet op mannen, vandaar dat ze niet de meest enthousiaste persoon onder de dekens is.

Ze is ook gesteld op haar privacy, dus in dat kader is het onverstandig om uitspraken te doen over tattoos e.d.

Mijn ervaring:

- Voor mij hét bare adres
- Ze pijpt top
- Ze staat open voor je eigen creativiteit en ze laat zich leiden
- Ze is heel relaxed en heeft liever vaste klanten dan 1000 losse contacten
- Ik ken haar al wat jaren en ik loop er altijd super voldaan weer naar buiten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan