Miranda Zeist

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week vrijdag bij Miranda geweest. Fijne/geile bios met spannende gedeelten. Helaas was er op dat moment niemand maar wat ik begrepen heb wordt er zeker nog aandacht besteed aan de bios en ook om er uiteindelijk meer volk in te krijgen. Volgende week neem ik eens een kijkje overdag.
 
het is inderdaad een heerlijke bioscoop met genoeg ruimtes voor iedereen .
Ik lig in de grote zaal graag in de gynaecoloog stoel , maar de beugels voor je benen zitten er niet meer bij . Heel jammer want is een heerlijke positie .
zou ook graag een sling willen hebben daar , want ik weet dat mannen dat fijn vinden als er een geile dame in ligt .
maar gewoon een hele geile plek voor dames zoals ik.
 
Ik ben wel in Miranda geweest omdat ik vooraf al met een vrouw of stel had afgesproken. Verder denk ik dat het meestal zeer stilletjes is in Miranda. Verder is er geen forum waardoor je weet wat je kan verwachten zoals wel bij eroticcinema.nl het geval is in Hilversum, Amersfoort en Arnhem.
 
ik heb het weleens gevraagd aan de eigenaar waarom er geen chat is voor deze bioscoop.
En dat thema dagen veel klanten kunnen trekken , maar zij vonden het spontane leuker dan hetgeen van een thema dag .
Ik ben voor thema dagen , want als er een travo dag zou komen zou ik als eerste er zijn en denk als laatste weer weggaan.
Heerlijk al die mannen met hard gereedschap.
 
Ja ik ben benieuwd. Vorige week had ik begrepen van iemand die er werkte dat ze wel bezig zijn met iets betreft meer inloop en variatie.
Dat zou top zijn! Ideale plek/bios om heerlijke dingen te kunnen doen.
 
Klopt , ik heb ze ook 2 of 3 weken geleden gebeld en gevraagd of ze een sling wilde plaatsen in de grote zaal .
er is ruimte voor en ze zouden intern overleg hebben .
Ik ga morgen wel even bellen , hou jullie op de hoogte
 
Hallo Marc .
ik ben al meerdere malen in de bioscoop geweest , en ik vind het echt een top locatie .
er mag inderdaad wel een beetje opgeknapt worden .
maar ik als travo dame vind het een heerlijke plek waar je veel aandacht krijg.
ik wilde ook een gesprek met de eigenaar aan gaan hoe hun de toekomst zien .
leuke attributen en alles er omheen .
 
Hallo Marc .
ik ben al meerdere malen in de bioscoop geweest , en ik vind het echt een top locatie .
er mag inderdaad wel een beetje opgeknapt worden .
maar ik als travo dame vind het een heerlijke plek waar je veel aandacht krijg.
ik wilde ook een gesprek met de eigenaar aan gaan hoe hun de toekomst zien .
leuke attributen en alles er omheen .
Ik hoop echt dat je succes gaat krijgen
 
Ik ga morgen naar Zeist en ik ben er tussen 15:00 en 15:30 tot ongeveer 18:30.

Ik ben onderdanig en ik laat me graag diep in mijn keel neuken en slik je zaad als je het niet over mijn gezicht spuit.

Als bottom ben ik nog aan het trainen, twee vingers lukt. Iemand met een dunne pik zou geil zijn.

45 jaar, kort haar, 1m85, 80kg en erg dikke pik.

Stuur gerust een bericht, ik kom ook op andere plaatsen…
 
Hay hay, ik ben bekend met sexbioscopen maar deze ben ik nog nooit geweest. Ik hou van heerlijke gang bangs. Veel pikken die me afbeulen zeg maar. Ik moet met een schraal kutje terug naar de baas. Maar is deze bios een beetje geschikt voor vrouwen alleen? Waar kan ik een aankondiging plaatsten voor lekker veel pikken?en wanneer zijn de leukste dagen / tijden. Hopelijk zie ik jullie snel
 
Hay hay, ik ben bekend met sexbioscopen maar deze ben ik nog nooit geweest. Ik hou van heerlijke gang bangs. Veel pikken die me afbeulen zeg maar. Ik moet met een schraal kutje terug naar de baas. Maar is deze bios een beetje geschikt voor vrouwen alleen? Waar kan ik een aankondiging plaatsten voor lekker veel pikken?en wanneer zijn de leukste dagen / tijden. Hopelijk zie ik jullie snel
Dat gaat bij Miranda in Zeist niet goed komen. Het is er rustig en je kan geen aankondiging maken. Beter is de naakt dag van eroticcinema in Arnhem, Hilversum of Amersfoort. Mijn ervaring is dat Amersfoort de drukste plek is.
 
Goedemorgen neuksas
er is een hele goede sexbioscoop in Roosendaal.
GWR heet deze .
ik kom er zelf geregeld en er zijn best wel dames alleen .
erg mooie zaak met speciale ruimte voor dames en travo dames om je op je gemak om of uit te kleden .
zo te lezen niet echt in de buurt voor je , maar zeker de moeite waard .
kijk maar eens op het forum , staan veel en leuke berichten over alleen gaande dames .
💋💋💋
 
Hallo lieve allemaal.
ik ga waarschijnlijk woensdag 12 okt een bezoekje brengen bij Miranda .
Ben te lang Marjolein niet geweest en mis het .
Ik zit alleen met een gebroken onder arm , dus zou willen vragen of er mannen zijn die mij willen helpen met aankleden?
Stringetje gaat wel , maar beha jarretels en kousen word al lastiger
Heb 2 nieuwe setjes gekocht bij Hunkemöller ( roze setje Courtney en de groene Sting ) dus je mag kiezen welke ik aan moet .
heb ook andere lingerie bij me , dus keuze genoeg.
jurkje en naaldhakken word ook moeilijk
Pruik lippenstift en accessoires kunnen we ter plekke wel bekijken .
ik zal je er uiteraard heerlijk voor belonen👅

Kus Marjolein 💋💋
 
Hallo lieve allemaal.
ik ga waarschijnlijk woensdag 12 okt een bezoekje brengen bij Miranda .
Ben te lang Marjolein niet geweest en mis het .
Ik zit alleen met een gebroken onder arm , dus zou willen vragen of er mannen zijn die mij willen helpen met aankleden?
Stringetje gaat wel , maar beha jarretels en kousen word al lastiger
Heb 2 nieuwe setjes gekocht bij Hunkemöller ( roze setje Courtney en de groene Sting ) dus je mag kiezen welke ik aan moet .
heb ook andere lingerie bij me , dus keuze genoeg.
jurkje en naaldhakken word ook moeilijk
Pruik lippenstift en accessoires kunnen we ter plekke wel bekijken .
ik zal je er uiteraard heerlijk voor belonen👅

Kus Marjolein 💋💋
Hoe laat kom je Marjolein? En dit weekend nog ergens anders misschien.
 
Ik wil morgen na lange tijd weer eens gezellig naar Miranda .
Ben ongeveer 3 maanden niet meer geweest dus ik heb wel weer eens zin .
Ik ben ook benieuwd of ze er nu een sling hebben , tijdje geleden gevraagd dus ben benieuwd .

kus Marjolein 💋💋
 
Volgens mij is er een soort gyneacologenstoel. Daar kun je in liggen en je bent dan redelijk machtelioos. Maar het is alweer even geleden. Weet je zeker dat je morgen komt Marjolein? Misschien wip ik dan ook even binnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan