Recensie Mirel(l)a, Sint-Niklaas 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
01/04/25
2
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mirella-sexy-russian.html
Totale kosten (in euro)
60
Heb deze dame bezocht toen ze in Mechelen adverteerde. Bloedmooie russische dame met een hele mooie slanke lichaam. Ze was een beetje dronken toen ik haar bezocht en excuseerde zich hiervoor maar ik vond dat niet erg. Ze was heel open en los en duwde mij direct op bed met mijn kleren nog aan. Ze kwam op mij en begon mij in mijn nek te kussen. Ik werd heel geil en heb direct mijn kleren uitgedaan om eraan te beginnen. Ze gaf me een condoom en kwam in reverse cowgirl op mij. Zij vind het leuk als haar borsten aangeraakt worden en dit geeft zij ook aan door telkens mijn handen op haar borsten te zetten. Erna van positie gewisseld en haar missio geneukt tot ik het niet meer kon volhouden. Achteraf even gebabbelt en bij het afscheid heeft zij mij nog zitten tongen. Hele geil vrouw die ik zeker terug bezoek mocht ze in de buurt zijn.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mirella-sexy-russian.html
Totale kosten (in euro)
60
Kan al het positieve over haar enkel maar bevestigen.
Is een jong, aantrekkelijk meisje (ziet er een typisch begin 20-jarige uit), die heel goedgehumeurd overkomt en echt ingaat tijdens de seks.

Werd warm onthaalt, kreeg direct een kus, glimlach en een vlot praatje.
Mocht haar zelf uitkleden en ondertussen overal strelen en kussen.

Begonnen met haar lekker uit te eten, maar wou ook genieten, dus 69.
Gebeurd zelden dat ik iemand moet stoppen of was al gekomen tijdens het voorspel. Wat een pijpkunsten. Zonder handen. Helaas wel pmc.
Dus maar overgegaan naar penitreren. Kwam ze op mij zitten en begon te rijden als een bezetenen. Dan nog enkele standjes hard en diep gegaan en was tevreden. Nadien nog een aangename babbel en op een aangename manier weggegaan (kreeg nog een klap op mijn kont toen ik buitenging).

Zou absoluut teruggaan.

Enige minpunt: Ze is echt aantrekkelijk. Maar haar borsten zijn toch op het randje van hangend. Was toch iets dat ik licht moest negeren.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Eerste keer ooit dat ik aan privéontvangst deed, ooit al eens een prostituee aan een raam gedaan maar dat was het ook.
Was toen ook teleurstellend dus nooit meer verder gezocht. Het 'piekte' de laatste weken om op deze manier eens te proberen en damn, ik hoop dat ik me kan bedwingen.

Mirella was uit-ste-kend. Pijpen was ongezien (al heb ik maar 3 voorgangers gehad in mijn leven), na het pijpen sprong ze op me en begon ze hevig te werken. Daarna heb ik alle gekende standjes geprobeerd en ze mag er echt wel zijn. Toen ik haar doggy nam was het echt wel face down, ass up, met de handjes op de grond. Alleen was het daar zó warm (kan wel aan mij liggen hoor). Uiteindelijk voelde ik dat ik niet ging finishen, waarschijnlijk door 'stress' en misschien de condoom die ik niet gewoon ben. Daarop besloot ze me nog eens te pijpen en af te trekken waardoor ik toch het orgasme kreeg waarop ik hoopte :)

Mag ik als onervarene wel eens iets vragen, ik zie hier nu dat er telkens voor 20 minuten 60 EUR betaald werd. Ik stuurde een bericht naar Mirella wat haar tarieven waren voor 30 minuten zonder specials en ze zei me spontaan 100 euro. Had ik moeten vragen wat ik kon krijgen voor 20 minuten of had ik moeten afbieden ?
Daarnaast, ze kon me pas om 15u34 ontvangen ipv. 15u30 en om 15u58 was het klaar. Op die 6 minuten zal het nu niet aankomen maar wat doe je indien je na bv. 15 minuten al klaar bent ? Blijf je dan nog wat 'spelen' of is het de bedoeling dat je vertrekt ?

Terug
Bovenaan Onderaan