Recensie Mirela Roche, Aalst 3,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisteren bij Mirela roche geweest in roeselare en amaai wat was dat. Mooie verschijning bij het openen van deur en direct doorgegaan naar kamer. Daar dan zoals al veel beschreven geweest ontdenkt dat ze echt serieus materiaal had waarmee ze me dan heel diep in keel nam en erna ook anaal bij me,was gewoon zalig om het te ervaren. Herhaling zit er zeker in bij me 👌👍

Afgelopen week met Mirela afgesproken in Kortrijk. Zeer mooie verschijning met een zeer grote lul. Tot zover het positieve nieuws! Kussen was op de wang, aanrakingen en strelingen konden bijna ook niet. Tongkussen al helemaal niet. Alle dames die ik al bezocht, vinden het heerlijk om te tongkussen. Koel en afstandelijk. De eerste prostitue die een keukenwekker gebruikt!!! Ik heb haar eerst gepijpt, vond ze wel lekker! Toen wou ze mij neuken, maar ze raakte niet binnen. Ik scheurde bijna in twee. Ze heeft mij dan maar afgetrokken en vroeg me toen ik klaargekomen was of ik wilde douchen? Ik was een goed kwartier binnen! Toen heb ik haar duidelijk gemaakt dat € 150 voor een kwartier toch wel heel duur was. Toen heeft ze nog een massage gegeven. Was wel goed, maar niet meer dan dat. Eerlijk gezegd, ik was toch wel serieus ontgoocheld. Geen tweede keer Mirela voor mij! Hoe mooi ze ook is!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
23
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mirela-roche/
Totale kosten (in euro)
150
Enig tijdje geleden voor het eerst met haar een afspraak gemaakt in Diepenbeek.
Ze kwam in het begin een beetje robotachtig en formeel over, maar dat ging snel weg. Ze ziet er erg vrouwlijk en aantrekkelijk uit, eigenlijk exact zoals de foto's.
Ze heeft inderdaad een groot apparaat en weet het goed te gebruiken. Eerst was ze ook wat terughoudender bij het kussen, maar later kuste ze (met tong) in volle overgave. We hebben alle posities uitgeprobeerd en ze leek het naar haar zin te hebben, want uiteindelijk ben ik een uur langer mogen blijven dan gepland. We hebben elkaar ook nog gemasseerd en wat gebabbeld (wel via google translate, want haar Engels is niet zo goed).
Algemeen was het een zeer fijne ervaring en ik ben dan ook meerdere keren bij haar langs geweest.

Ik ben enkele maanden geleden bij Mirela geweest toen ze in Grobbendonk - Nijlen ontving. Ze is een zeer knappe verschijning met een geweldig groot instrument tussen haar benen.
Al van bij het binnenkomen was het zeer kil. Alles leek op een robotachtige wijze bij haar te verlopen. Kussen was niet mogelijk en de aanrakingen waren ook zeer beperkt.
Ze heeft me diep genomen, maar ook dit was allemaal op een automatische piloot.
Toch wil ik haar nog wel eens bezoeken, omdat ik hoop dat ik dan een andere Mirela voor mij heb.

ja maar ligt eraan kom je laat op de dag zal er niet veel uit komen kom je vroeg dan komt er een goeie flinke portie uit

heb namelijk 2x haar sperma geslikt, 1x kwam er een flinke portie uit en 2e keer was het maar een beetje

Nog mensen onlangs geweest?
Hey balkje, ja ik vorige week geweest. Heel fijne ervaring, ze begon me spontaan te kussen bij het binnenkomen en alles ging vanzelf. Heeft me stevig in missionaris geneukt terwijl ze met lekker veel glijmiddel me klaargerukt heeft.
Ben half uurtje binnengeweest (en voor betaald).

Top ervaring. Momenteel in Grobbendonk. Bij binnenkomen dadelijk tongzoenen. Daarna kleed ze je van boven naar beneden uit. Speelt ze lekker met je tepels om dan af te dalen naar de onderste regionen. Pijpen doet ze als de beste. Na een tijdje heb ik haar lekker stijf gepijpt… zalig… Wat een lul..😰… Had er een beetje schrik van maar toch volledig ontvangen. Heeft me zeker 15 min hard genomen. Nadat ik was klaar gekomen, heeft zij me nog lekker ondergespoten. Samen gevat topervaring.

Ik had ze vandaag geappt want volgens redlight zat ze in Lanaken.
Ze appte aardig terug en verontschuldigde zich maar zat in Drongen nu.
De reservering in Lanaken was fout gegaan.
Ze stuurde wel duurdere prijzen door.
30 150
45 170
60 200

Idd. Zeer jammer. Ik check meerdere keren per week, maar tevergeefs.
Misschien is ze terug naar Portugal?
Het is wel een zegen voor de portemonnee 😆
Ik wil eigenlijk niemand anders meer dan Mirela. Wat een fantastische penis heeft ze! We vallen er allemaal als een blok voor.
Als ze ooit terugkomt, waar ik op hoop, dan zal er wel een wekenlange wachtlijst zijn 😬
Ze is naar haar thuisland Brazilië.

Terug
Bovenaan Onderaan