Recensie Mirela Roche, Aalst 3,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gemengde reacties hier. Ik moet jammergenoeg mij voegen bij de tegenvallers. Bij mij was ze super robotisch. Echt precies het ritme van een waterpompje in een western. Geen kussen. Geen moeite doen om mij te pijpen. Is knappe meid maar daar stopt het ook. Had al de brui zien hangen toen ze opendeed. Kill. Maar 100 betaald in plaats van 150. (toen nog haar vraagprijs). Voor 200 die dienstverlening zou helemaal verrukt zijn. Nog geen 5sec nadat ik klaar was gekomen had madam haar condoom al afgedaan, van het bed gesprongen en was ze bezig op haar gsm. Met haar rug naar mij toe tot ik mijn schoenen aan deed. "You ready?" ja ja meid, ik ben wel klaar met jou...
 
Mirella onlangs een tweede keer bezocht en terug een goede date gehad. Zelf beter dan de eerste maal...
Normaal komt ze nogal nors over als je haar berichten stuurt maar deze keer was ze blijkbaar met haar goed been uit bed gestapt en tijdens de berichten kwam ze veel vriendelijker over dan normaal.
Eenmaal op de kamer was ze ook veel spontaner dan de vorige keer.
Veel meer initiatief en ook spontaan pijpen en tongzoenen met overtuiging.
Na Cibelly voor mij de mooiste trans op dit ogenblik. Enkel Michelle Ferrary van de beginjaren was nog mooier maar zij had zo geen monsterlul als Mirella of Cibelly.
 
Gisteren bij roche langs geweest in grobbendonk-nijlen

Wat een mooie ts! Ik heb nog nooit een ts bezocht maar deze wilde ik echt niet missen! Ik ben nooit anaal geneukt en daar had ik veel stres voor! Die enorme penis!

Toen ze de deur opende… ik was meteen verkocht! Ze is echt vrouwelijk, en haar penis kwam onder haar kleedje piepen… dus haar snel gevolgd naar haar kamer!

Engels is echt een ramp, ze vertaalt met gsm wat toch niet zo gezellig is! Maar ik ben niet daar voor een babbel maar voor die donkere grote penis! En haar mooie borsten! Totaal plaatje!

Het klopt!

Nooit een vreemde penis gezien of gevoeld… maar deze nodigde snel uit om te betasten en stijf te maken! En wat een formaat! Dikke kei hard en stevig gevulde balzak!
Wat een gewicht als je deze in de hand hebt… super geile penis, ben ik jaloers op!

Ze vroeg meteen om die dikke penis af te zuigen…. Ik vroeg haar om condoom om te doen waar ze wel wat van verschoot…. Maar ik wilde enkel met condoom!
Condoom rond die dikke penis en ik eraan begonnen! Nooit gepijpt maar ze genoot ervan!

Ik was daar om me te laten neuken! Nooit iets in mijn kontje gehad…. En ik kan je zeggen dat het niet meeviel in het begin! Het deed pijn maar ik zette door! Toen stote ze door en schoof heel die enorme penis naar binne! Ik voelde met mijn hand of hij helemaal erin zat….

Ja hoor! Tot haar buik tegen mijn kont! Toen werd ik pas echt geil en vroeg of het alles was dat ze te bieden had…. Wat ze serieus opnam en me begon te neuken als een beest! Ze zette me klem met mijn benen in de lucht!
Ik kon geen kant op en moest ondergaan! Ze verkrachte mij als het ware! Ik heb afgezien! Maar daarvoor was ik daar!

Ik had betaald voor haar sperma, 50 euro extra! Na haar beestachtig geneuk trok ze haar gigantische penis uit en condoom af waar ze haar melk op mijn borstkas spoot!

Wat een ervaring… ik had nog 50 euro extra en vroeg of ze me wilde onderplasse met die gigantische penis! Wij naar de douche ik op de knieën en ze plaste heel haar blaas leeg over mijn gezicht, lichaam en penis!

Zelf ben ik niet klaargekomen! Dat wilde ik niet! Ik was er voor haar genot! En ik moet toegeven dat ik ook geen interesse had om zelf te spuiten! Ben totaal geen bi of gay! Ik wilde die enorme penis zien, anaal voelen en ondergespoten worden! De plas erna was een moment dat me plots te binne schoot! Oohh zo lekker!

ze wilde dat ik ook spoot maar geen behoefte aan!

Ik heb afgezien…. Genoten en verbaasd door schoonheid, penis formaat ,sperma en plas!

Ik ga vrijdag weer om me weer te laten afneuken als een beest!

Zonder zaad en plas! Dan is 100 euro voor half uurtje afneuken echt mijn ding!


Top trans!
 
Hoe doe je dat, nog nooit iets in je kont gehad en meteen zo een monstercock? Ik zou dit ook wel willen maar bij mij is het snel pijnlijk, reeds bij een kleine dildo
Straf, mij heeft jaren gekost om van zo'n formaat te kunnen genieten…
Tip voor beginners: zeer langzaam en bij het binnengaan van de lul regelmatig stoppen en pas dieper gaan als de pijn weg is…
 
ben nog is terug geweest als je in de vroege morgen gaat komt ze meer klaar dan als je pas laat gaat denk dat ze dagelijks wel paar keer komt en dan komt iedereen niet meer veel klaar, dus wil je je mond vol met zaad hebben moet je vroeg aan der deur staan.
 
Gemengde reacties hier. Ik moet jammergenoeg mij voegen bij de tegenvallers. Bij mij was ze super robotisch. Echt precies het ritme van een waterpompje in een western. Geen kussen. Geen moeite doen om mij te pijpen. Is knappe meid maar daar stopt het ook. Had al de brui zien hangen toen ze opendeed. Kill. Maar 100 betaald in plaats van 150. (toen nog haar vraagprijs). Voor 200 die dienstverlening zou helemaal verrukt zijn. Nog geen 5sec nadat ik klaar was gekomen had madam haar condoom al afgedaan, van het bed gesprongen en was ze bezig op haar gsm. Met haar rug naar mij toe tot ik mijn schoenen aan deed. "You ready?" ja ja meid, ik ben wel klaar met jou...
Vraagt teveel geld en zolang je "maar" 100€ betaalt kan je er beter wegblijven denk ik. Vraagt 100€ extra voor haar zaad, absolute geldwolf maar zal wel elke dag volgeboekt zitten aan de reacties te lezen.. Als je geduld hebt en kijkt in de grootsteden vind je beter..
 
Het overgrote deel van de latina shemales zijn geldwolven. Mooie, dikwijls gefotoshopte, foto's en communiceren met een vertaalapp is hun handelsmerk. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar die moet je dan wel weten te vinden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
22cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben enkele maanden geleden bij haar geweest toen ze ontving in Grobbendonk. Zeer mooie dame, is helemaal zoals op de foto's. Aangezien ik vooral daar was om eens te spelen met haar groot instrument zijn we meteen aan de slag gegaan. Ze opende de deur in mooie lingerie en eens boven, na het afrekenen, meteen begonnen met wat kussen. Hier en daar werd een beetje tong gebruikt, maar niet vol overgave. Na een beetje voelen en tasten stond haar apparaat meteen hard. Toch wel een van de grotere die ik ooit heb gezien! Heb haar dan uitvoerig lang en diep gepijpt.. Heerlijk! Ze heeft mij terwijl afgetrokken. Na een 30 minuten vroeg ze of ze mij mocht neuken, maar dat zag ik echt niet zitten 😬 Ondertussen werd ik zo geil van al dat pijpen dat ik het niet langer kon houden en alles onder gespoten heb. Al bij al een zeer goede ervaring. Ze was heel proper en perfect glad geschoren. Herhalingsgevaar heel groot!!
 
Ik ben gisteren bij Mirela roche geweest in roeselare en amaai wat was dat. Mooie verschijning bij het openen van deur en direct doorgegaan naar kamer. Daar dan zoals al veel beschreven geweest ontdenkt dat ze echt serieus materiaal had waarmee ze me dan heel diep in keel nam en erna ook anaal bij me,was gewoon zalig om het te ervaren. Herhaling zit er zeker in bij me 👌👍
 
Afgelopen week met Mirela afgesproken in Kortrijk. Zeer mooie verschijning met een zeer grote lul. Tot zover het positieve nieuws! Kussen was op de wang, aanrakingen en strelingen konden bijna ook niet. Tongkussen al helemaal niet. Alle dames die ik al bezocht, vinden het heerlijk om te tongkussen. Koel en afstandelijk. De eerste prostitue die een keukenwekker gebruikt!!! Ik heb haar eerst gepijpt, vond ze wel lekker! Toen wou ze mij neuken, maar ze raakte niet binnen. Ik scheurde bijna in twee. Ze heeft mij dan maar afgetrokken en vroeg me toen ik klaargekomen was of ik wilde douchen? Ik was een goed kwartier binnen! Toen heb ik haar duidelijk gemaakt dat € 150 voor een kwartier toch wel heel duur was. Toen heeft ze nog een massage gegeven. Was wel goed, maar niet meer dan dat. Eerlijk gezegd, ik was toch wel serieus ontgoocheld. Geen tweede keer Mirela voor mij! Hoe mooi ze ook is!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
23
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mirela-roche/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enig tijdje geleden voor het eerst met haar een afspraak gemaakt in Diepenbeek.
Ze kwam in het begin een beetje robotachtig en formeel over, maar dat ging snel weg. Ze ziet er erg vrouwlijk en aantrekkelijk uit, eigenlijk exact zoals de foto's.
Ze heeft inderdaad een groot apparaat en weet het goed te gebruiken. Eerst was ze ook wat terughoudender bij het kussen, maar later kuste ze (met tong) in volle overgave. We hebben alle posities uitgeprobeerd en ze leek het naar haar zin te hebben, want uiteindelijk ben ik een uur langer mogen blijven dan gepland. We hebben elkaar ook nog gemasseerd en wat gebabbeld (wel via google translate, want haar Engels is niet zo goed).
Algemeen was het een zeer fijne ervaring en ik ben dan ook meerdere keren bij haar langs geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan