Recensie Mirella, Almere vh Eindhoven, Alkmaar 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gt4555

Newbie
13
11/02/22
18
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1018639-mirella
Totale kosten (in euro)
120
Vandaag Mirella bezocht, eindelijk weer eens een chocolade, daar had ik trek in.

Dame is absoluut van de foto en erg vriendelijk, achter haar lieve lach schuilt een zeer vurige Latina.

Ik heb me erg goed vermaakt, wees zuinig op haar, ze blijft nog 3 dagen gaf ze aan.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1018639-mirella
Totale kosten (in euro)
250
Ik heb Mirella afgelopen vrijdag bezocht in Den Bosch. Ik had haar al langere tijd in het oog, maar de afstand hield me altijd tegen. Een vrouw zoals Mirella is precies wat ik zoek, Braziliaanse mulata die ook nog anaal in haar diensten pakket heeft. Typische lekkere girl-nextdoor. Vandaar dat ik het ritje naar Den Bosch heb gemaakt. En gelukkig was het meer dan de moeite waard. Ontvangst locatie was heel netjes, Mirella ontving mij keurig op tijd na vlot contact via de app.

Ik zou nu verder kunnen gaan vertellen hoe ik haar likte, hoe zij me pijpte, dat we lekker gezoend hebben en heerlijk geneukt. Die ervaring kan ieder die daar zin in heeft bij het zien van haar foto's zelf proberen te krijgen.

Ik wil liever iets zeggen over het gevoel dat ik had toen ik weer in de auto stapte om aan mijn rit huiswaarts te beginnen. Iedereen die dit leest weet precies wat ik bedoel. Je gaat weg na een date en je denkt, was het de moeite waard? Het geld, de tijd om er naar toe te gaan. Is je verwachting waargemaakt? Vele malen ben ik al in de auto gestapt met het idee dat ik wel wat leukers had kunnen doen met het geld. Dat op de service op zichzelf weinig was aan te merken maar dat er weinig chemie was geweest tussen de dame en mij.

Dat was het grote verschil afgelopen vrijdag. Ik had het gevoel dat iedere euro die ik aan Mirella had gegeven, dubbel en dwars was terug gekomen in de vorm van genot. Sterker nog, het voelde alsof ik haar niet eens echt betaald had.
Een perfecte 10!

Terug
Bovenaan Onderaan