Recensie Miriam, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou ik heb wel een gezellige date gehad en ook zeer tevreden over haar services. Maar eerlijk is eerlijk het heeft wel wat voeten in de aarde gehad voordat het tot een soepele date kwam, maar heb er geen spijt van en eigenlijk was het de moeite wel waard. Een maat van me is een regular en dan schijnt ze beter bereikbaar te wezen alleen hoe word je een regular als ze zo lastig is met afspreken. Niet meer reageren of veel later pas of alleen cardate mogelijk. Dat overleden vriendin verhaal is helaas wel waar want die maat van me is regular bij meerdere meiden😜
 
Ik vind het wel toevallig dat er weer een goede beoordeling is van een account die op dezelfde dag is aangemaakt.

Vind het echt zonde. De foto's trekken me onwijs aan.
Maar dit zijn gewoon teveel red flags 🚩
Ik heb JUISt om deze reden een account aangemaakt, want ik vind het oneerlijk hoe er word gesproken en heb zelf de ervaring bijv met marktplaats dat alleen ontevreden zeurpieten recensie plaatsen en daardoor een verkeerd beeld ontstaat van iemand verder kan het me een worst wezen. Ik weet dat ik desbetreffende dame tegenwoordig dus wel kan bereiken en ik ben wel zeer goed en geil behandeld door der en weet bijna zeker dat iedereen die loopt te klagen een beetje frustratie koestert omdat ze niet ontvangen zijn en weet bijna zeker dat ze ook stuk voor stuk zullen willen terugkomen want juist het negatieve gedoe over.niet reageren vind ik BS want vind haar juist heel spontaan en wat te vriendelijk en tijdbestedend want ze blijft juist wel daadwerkelijk een gesprek voeren ipv dat kort af reageren van "hoelang/how long en dan prijs vermelden en klaar zoals meeste adverteerders wel reageren op berichtjes. Maar wbt fotos vind ik wel dat ze daar wat aan doen moet want ze ziet toch wel wat anders uit tegenwoordig en eigenlijk zelfs beter dus is er ook geen reden voor om dat niet te doen en ik moet eerlijk zeggen dat ik echt teleurgesteld ben in alle zogenaamde deep throat ervaringen via kinky of sj dat het lijkt dat ik niet weet wat dat is of inhoud omdat elke dame zeer zeker niet doet wat ik verwacht en dat is bij Miriam dus ECHT NIET het geval die meid beloofd en bezorgt een onwijs goede onvergetelijke en voor mij verslavende deep throat pijpbeurt dat ik wel weer zeker ben van het feit dat ik WEL weet wat deep throat inhoud en ik niet voor niets teleurgesteld ben in zo goed als alle andere betaalde dates. Maar ik even blij des te meer tijd heeft ze als men zo ontevreden is🥳😁 en wat je suggereerd vind ik best dom want ik zie dat Miriam zich aangesproken voelt en dus heeft gereageerd. Maar ik voel me wel iets wat pannekoek want heb altijd gezegd dat alleen pannekoeken tijd spenderen aan forums als🥴🤔 beetje lang verhaal maar Thats me, hoor het ook wel als ik met iemand app maar vind ik fijner ipv al die pingeltjes achter elkaar van zinnetjes opgebroken in 4appjee maar excuus voor degenen die zich aan ergert
 
Kreeg eergisteren een appje van haar, of ik een car date Zou willen.
Ze gaf aan ook 'n ruimte te hebben om te kunnen ontvangen.

Op mijn vraag wanneer ze mij zou kunnen ontvangen heeft ze nog niet op gereageerd🤣
 
Normaal gesproken klaag ik niet over de planning, maar dit gebeurde twee keer in twee dagen met twee verschillende meisjes. Ik had een paar uur van tevoren met Miriam gepland, ik kreeg het adres min of meer en arriveerde daar 5 minuten van tevoren, maar kreeg geen antwoord, de telefoon stond uit denk ik. mijn berichten werden uren na het tijdstip van onze afspraak gelezen. Ik denk dat ik het nog een keer zal proberen, maar met lage verwachtingen van succes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan