WHEM Miroslava/Sissel, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame zit in de hoge prijsklasse. Filmpjes zien er wel goed uit. Wie kent haar?

Super mooi gezicht heeft ze alleen al om een half uur in haar ogen te kijken als ze je aan het pijpen is. Lijkt me hemels.

Sissel

 
Laatst bewerkt:
Zoals de advertentie er nu uit ziet.. "all services included.
*** NO EXTRA charge***

( 1.ONLY CUM ON FACE +100

2. REQUEST FOR ANAL, IS DOUBLE MY RATE )"

Dus als je dan toch echt alles erop en eraan wilt, betaal je 1100 euro voor een uur.


Ik vind 'r best lekker eruit zien, maar voor het zelfde geld ken ik ook een aantal dames die ook echt mijn smaak ben, en waar ik voor het zelfde geld voor een hele middag of avond terecht kan. (of als het lukt om te organiseren, een paar uur trio actie met echt alles erop en eraan)
 
Zoals de advertentie er nu uit ziet.. "all services included.
*** NO EXTRA charge***

( 1.ONLY CUM ON FACE +100

2. REQUEST FOR ANAL, IS DOUBLE MY RATE )"

Dus als je dan toch echt alles erop en eraan wilt, betaal je 1100 euro voor een uur.


Ik vind 'r best lekker eruit zien, maar voor het zelfde geld ken ik ook een aantal dames die ook echt mijn smaak ben, en waar ik voor het zelfde geld voor een hele middag of avond terecht kan. (of als het lukt om te organiseren, een paar uur trio actie met echt alles erop en eraan)
Ze zal wel genoeg klanten krijgen, want prijs is van 300 naar 500 gestegen in korte termijn.

En ze wilt duidelijk geen anaal seks doen, maar als je bereid bent om er flink voor te betalen is zij bereid alsnog haar kontje te laten neuken.
 
Ze zal wel genoeg klanten krijgen, want prijs is van 300 naar 500 gestegen in korte termijn.

En ze wilt duidelijk geen anaal seks doen, maar als je bereid bent om er flink voor te betalen is zij bereid alsnog haar kontje te laten neuken.
Iets van exclusiviteit. Of in ieder geval de schijn van exclusiviteit heeft zijn prijs.
 
Ik zit al tijden te tobben of ik haar wel of niet ga bezoeken. Wat een geil wijf man… maar dat tarief 🤷‍♂ stel dat het tegenvalt, ben je 500 lichter en heb je nog niks. Lastig 😂
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik denk dat sissel toch een omgebouwde gozer is. Misschien kan ik het ook helemaal fout hebben, maar als ik zo naar haar foto's kijk en haar filmpjes (lage stem, mannelijke gezichtscontouren) heb ik zo mijn twijfels.
Wat denken jullie??
Hahaha. Dat idee heb ik ook. Maar wel heel sexy en er goed uitzien. Ik heb de 19 foto's op kinky stuk voor stuk goed bekeken. Een aantal (de helft) denk ik direct een vrouw. Maar bij de rest denk ik aan een omgebouwde.
De voorlaatste foto waar je haar poes een beetje kan zien beter bekeken, eerste indruk omgebouwd. Maar de foto is niet duidelijk genoeg om deze conclusie te trekken.

De prijzen, ik ben nieuwsgierig maar vind het deze prijs niet waard. Ik heb het idee dat de filmpjes geiler zijn dan de werkelijkheid, goede marketing. Daarbij zelf slechte ervaringen met hoge prijzen. Maar van mij mag zij/hij het vragen. Vragen staat vrij
 
Ik stuurde haar een dm via insta en vroeg of ze als jongen was geboren, ze antwoordde met : nee, ik bloed uit mijn vagina. Ik denk dat ze een echte vrouw is. Ze heeft wel haar reviews uitgezet op kinky. Ik zag laatst dat ze 5 goede reviews had en de 1e review had meer dan 30 likes.
 
Hoezo denkt zij dat ze zo'n belachelijk tarieven mag hanteren? Zij is niet bijzonder knap, heeft misvormd neppe tieten en ik ken betere pijpsters in de doubletstraat.

Zij mag vragen wat ze denkt dat ze waard is, en een ieder kan dan zelf besluiten of ze dat haar ook waard vinden.

Gezien ze in zeer korte tijd van 200 per uur naar 500 per uur is gegaan vermoed ik dat ze weet dat ze dit kan vragen en dat er een markt voor haar is.
 
Hallo heren,

Zoals vele van jullie had ik ook mijn twijfels of Sissel nou wel een echte dame was of een ombouw, dus stuurde ik haar een berichtje op Instagram, en zoals hier boven vermeld is, gaf ze idd aan dat ze een echte vrouw is. Natuurlijk had ik wel bewijs nodig, dus 2/3 weken geleden afgesproken dat ze mij een video zou sturen wanneer ze ongesteld is, waarme ze kan bewijzen dat ze echt bloed uit haar vagina.

Ik heb de video ontvangen, alleen nu op antwoord wachten of ik het hier mag posten. Ze had al wel aangegeven dat ik na de video hier mocht vermelden dat ze een echte dame is en bewijs heeft gestuurd, maar toch wil ik bevesteging of ik de video ook echt mag posten
 
Hallo heren,

Zoals vele van jullie had ik ook mijn twijfels of Sissel nou wel een echte dame was of een ombouw, dus stuurde ik haar een berichtje op Instagram, en zoals hier boven vermeld is, gaf ze idd aan dat ze een echte vrouw is. Natuurlijk had ik wel bewijs nodig, dus 2/3 weken geleden afgesproken dat ze mij een video zou sturen wanneer ze ongesteld is, waarme ze kan bewijzen dat ze echt bloed uit haar vagina.

Ik heb de video ontvangen, alleen nu op antwoord wachten of ik het hier mag posten. Ze had al wel aangegeven dat ik na de video hier mocht vermelden dat ze een echte dame is en bewijs heeft gestuurd, maar toch wil ik bevesteging of ik de video ook echt mag posten
WTF🙄
 
...dat ze mij een video zou sturen wanneer ze ongesteld is, waarme ze kan bewijzen dat ze echt bloed uit haar vagina.

Ik heb de video ontvangen, alleen nu op antwoord wachten of ik het hier mag posten...
Dit mag je voor jezelf houden hoor. Ik weet niet precies wat je wil bewijzen. Dat Sissel een vrouw is of jij geen grenzen kent.
 
Sissel is echt wel een vrouw hoor. En niet zomaar een. Een super geil knap mens, die je neukt als geen ander. Zwaar overbetaald maar is het echt waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan