WHEM Miss Ellouise -Den Haag/Nootdorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voor een ieder met een goed gevulde portemonnee. Voor €200,- per uur kan je haar neuken.

Aanduidingen zoals Miss of High Class lijken dit soort prijzen te rechtvaardigen.
Voor mij niet, kut is kut. Niks Miss of High Class voor mij, ik 'huur' die gaten stukken goedkoper. Liever meer voor weinig, doet 't werk prima voor mij.
Maar dat is uiteraard persoonlijk 😜
Kut is kut zei de boer en neukte het varken.
 
Vorige week stond er in de advertentie dat ze vanaf 15 september weer zou ontvangen. Dat is nu weg.
Appie gestuurd maar geen reactie gekregen. Jammer, was wel benieuwd naar haar koffie.
 
Ik heb geen contactgegevens van Ellouise en zie haar ad ook niet meer op Kinky staan.
de afgelopen jaren heb ik regelmatig met haar afgesproken en ik vond het heerlijke ervaringen. Mooie vrouw, pijpt je naar de maan en was heel gezellig en gastvrij. ze vroeg wel erg veel geld en dat tarief verhoogde ze regelmatig, dus denk dat veel klanten daar op afgehaakt zijn. Op het laatst vroeg ze 170 per uur, dat werd mij ook te gortig hoewel ze voor vaste klanten wel wat korting gaf.
Op welke avonden of overdag kan ze je ontvangen?
 

Voor een ieder met een goed gevulde portemonnee. Voor €200,- per uur kan je haar neuken.

Aanduidingen zoals Miss of High Class lijken dit soort prijzen te rechtvaardigen.
Voor mij niet, kut is kut. Niks Miss of High Class voor mij, ik 'huur' die gaten stukken goedkoper. Liever meer voor weinig, doet 't werk prima voor mij.
Maar dat is uiteraard persoonlijk 😜
"bakkie koffie" zijn ook echt high class uitdrukkingen 😄
 
…Een Haags bakkie 😁 waarschijnlijk ( ze ontvangt in Nootdorp/Ypenburg ) en dat voor €200,- p.u.
 
Laatst bewerkt:
Heb haar eind 2023 bezocht. Maar let op! Overal katten en hondenhaar.
Ze lijkt wel een soort afwezig met haar blik in de ogen, net alsof ze in haar hoofd eegens anders is. Heel bijzondere ervaring. Zeker niet het geld waard en geen gfe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan