NietZoSnelleEddy
Vaste klant
Heeft me in het verleden ook al laten zitten. Blijkbaar ben ik niet de enige dus...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey lieverd, wil je me anders even een berichtje sturen dan kunnen we dit oplossen dit is me gewoon ontgaan dan. Want als je iets van video's of foto's aankoopt krijg je deze ook. Dus er moet iets zijn misgelopen.Volgens mijn info is ze sinds vorig jaar overgestapt naar de ´virtuele dienstverlening´ omdat ze zwanger was. Heeft toen bij mij ook enkele keren moeten afzeggen.
Ging al bij haar sinds het prille begin en heb nog altijd spijt dat ze geen dates meer doet.
Heb haar 1 keer om een ´filmpje op maat´ gevraagd en er ook voor betaald, maar nooit iets gekregen.
Vroeger was ze, althans voor mij, zeker betrouwbaar, maar nu heb ik mijn twijfels. Altijd wel leuke dame geweest.
Hey Eddy dat kan inderdaad kloppen ik heb het laatste jaar veel afspraken moeten afzeggen. Ivm met dat ik normaal sinds vorig jaar juni mijn pand al moest hebben maar dit telkens werd uitgesteld tot nu 1 mei dus ik heb het eindelijk! Ben het aan het opkuisen en gezellig inrichten en binnenkort kan ik terug ontvangen. Dus mijn excuses er voor je ben inderdaad ZEKER niet de enige die ik heb moeten AnnulerenHeeft me in het verleden ook al laten zitten. Blijkbaar ben ik niet de enige dus...
Ja zoals ik hieronder bij de andere schreef ik heb inderdaad veel afspraken moeten annuleren, Excuses daarvoorAl enkele keren vorig jaar een afspraak proberen te maken, altijd gaat het op de laatste moment niet. Geen feedback, deze dame is niet erg betrouwbaar. Volgens mij volledig te mijden.
Kom je terug?Hey lieverd, wil je me anders even een berichtje sturen dan kunnen we dit oplossen dit is me gewoon ontgaan dan. Want als je iets van video's of foto's aankoopt krijg je deze ook. Dus er moet iets zijn misgelopen.
Mijn pand is nu eindelijk bijna klaar na meer als een jaar te moeten wachten de kuis en de inrichting is van start dus loop deze week begin volgende moet ik nog even aanzien zijn dates weer mogenlijk indien interesse. Groetjes Louise .
Ja dat klopt vanaf 12 mei. Nog een beetje inrichten en gezellig en warm maken en afspraakjes zijn weer mogelijkKom je terug?