WHEM Mistress Julia Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Persoonlijk zou ik mijn bedenkingen hebben bij de kwaliteiten van een meesteres als ze trots is op haar collectie plastic attributen uit de koopjeshoek van Easytoys....
 
Iemand ervaring met deze mooie Meesteres?

Met Mistress julia heb ik enkele maanden geleden een memorabele sessie gehad.
Deze kleine Mistress is één en al positieve energie, veel is met haar bespreekbaar en wat ze beloofd wordt ook uitgevoerd.
Ik kan er alleen maar positief over zijn. En dat ze ongelooflijk knap is, kan je al op haar foto's zien
 
Is intiem of gewone seks ook mogelijk met haar ?
Of ze nu intiem doe weet ik niet.
Ik ben er maar eenmaal geweest, en toen was het enkel voor BDSM-games en nog enkele andere van mijn perverse fantasietjes.
Maar als je ook intiem wenst, dan kan ik je Alina (Schippersstraat 30/3- nacht) zeker aanraden.
Is ook blond en klein van gestalte, heeft ook prachtige borsten (c-cup, wel met siliconen maar prachtig gedaan en zeer zacht)
Heeft ook enorm veel energie en niet onbelangrijk, ze kan al je kinky fantasietjes zeker waarmaken.
Op alle gebied een toppertje!
 
Of ze nu intiem doe weet ik niet.
Ik ben er maar eenmaal geweest, en toen was het enkel voor BDSM-games en nog enkele andere van mijn perverse fantasietjes.
Maar als je ook intiem wenst, dan kan ik je Alina (Schippersstraat 30/3- nacht) zeker aanraden.
Is ook blond en klein van gestalte, heeft ook prachtige borsten (c-cup, wel met siliconen maar prachtig gedaan en zeer zacht)
Heeft ook enorm veel energie en niet onbelangrijk, ze kan al je kinky fantasietjes zeker waarmaken.
Op alle gebied een toppertje!
Dus je kent het SKW.
Werkt Julia in het SKW ? Want zoals ik eerder reeds schreef, ze komt me bekend voor maar zonder gezicht ....
 
Dus je kent het SKW.
Werkt Julia in het SKW ? Want zoals ik eerder reeds schreef, ze komt me bekend voor maar zonder gezicht ....
Zijn er dan mannen die het SKW niet kennen...:)
Ik heb Julia enkel eenmaal privé bezocht, in het SKW heb ik haar nog niet gezien.
Maar ik ken natuurlijk niet alle meiden die daar werken. Heb enkele meiden die ik daar wat frequenter bezoek en af en toe probeer ik ook eens iets nieuws.
Over haar diensten, was ik zeker tevreden (maar blijkbaar niet iedereen)
En helaas, ik heb geen foto van haar knap gezichtje;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan