MMV en MVM trio's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag mij af of er ooit echt een mmv heeft plaats gevonden via deze topic. Ik lees alleen maar mannen reageren met PM mij maar of ik zoek in die en die regio.
Maar ik heb zo het gevoel dat deze topic totaal geen MMV's heeft opgeleverd.
Of heb ik het mis? Want dan ga ik ook via hier actief zoeken.
 
Ik vraag mij af of er ooit echt een mmv heeft plaats gevonden via deze topic. Ik lees alleen maar mannen reageren met PM mij maar of ik zoek in die en die regio.
Maar ik heb zo het gevoel dat deze topic totaal geen MMV's heeft opgeleverd.
Of heb ik het mis? Want dan ga ik ook via hier actief zoeken.
Hier niet idd, maar toen Hookers er nog was wel paar keer.
 
Ik vraag mij af of er ooit echt een mmv heeft plaats gevonden via deze topic. Ik lees alleen maar mannen reageren met PM mij maar of ik zoek in die en die regio.
Maar ik heb zo het gevoel dat deze topic totaal geen MMV's heeft opgeleverd.
Of heb ik het mis? Want dan ga ik ook via hier actief zoeken.
Waarschijnlijk ook mvm trio's.
 
Ik vraag mij af of er ooit echt een mmv heeft plaats gevonden via deze topic. Ik lees alleen maar mannen reageren met PM mij maar of ik zoek in die en die regio.
Maar ik heb zo het gevoel dat deze topic totaal geen MMV's heeft opgeleverd.
Of heb ik het mis? Want dan ga ik ook via hier actief zoeken.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Mij is het nog nooit gelukt.
 
Ik heb al meerdere keren PM gestuurd, nooit reactie. Misschien willen ze allemaal diezelfde dag reactie... Maar als iemand deze week in 1 van de Limburgen wil, stuur me PM :)
 
Hier niet idd, maar toen Hookers er nog was wel paar keer.
Mij is het ook een keer gelukt maar eerlijk is eerlijk: het valt niet mee. Daar komt bij dat je ook nog een dame moet vinden die ervoor in is. Inmiddels twee keer nul op rekest gekregen nadat de dame in eerste instantie wel aangegeven had 2 mannen te willen ontvangen.
 
Hoi, ik ben een man van 24 die ook eens mmv trio zou willen doen :). Ben een verzorgd type en ga 6x/week naar de fitness.

Stuur me een pm!

PS: Indien een vrouw zich geroepen voelt voor mv, sta ik zeker ook voor open ;).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan