Recensie Molly, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stefan

Wandelaar
32
12/09/21
30
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4273718-molly
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zag nog geen recensies van Molly, dus zelf maar de stoute schoenen aangetrokken en daar heb ik geen spijt van. Afspraak was via de app snel gemaakt. Onderweg naar haar toe kreeg ik een berichtje met dat zij zich aan het voorbereiden was met een teasend filmpje. Lekkere opwarmer. Ik was wat vroeg, maar ik kon direct naar haar toe. Bij binnenkomst overduidelijk de dame van de foto's. Mooie dame met een prachtig lichaam, maar vooral ook een erg lieve en zorgzame dame. Ze heeft zich volledig ingezet om mij het naar mijn zin te maken. Pzc kan ze heerlijk. Diep en variërend. Tongzoenen deed ze niet echt. Ik voelde af en toe een verdwaald puntje van haar tong. Normaal gesproken vind ik dit wel een gemis, maar daarentegen zoent zij wel heerlijk en met gevoel. Het tongzoenen heb ik hierdoor niet echt gemist. Na verschillende standjes te hebben gedaan raakte ik aardig bezweet. Heel lief pakte ze een (schone) handdoek en begon mij af te drogen. Ondertussen met translate een gesprek gevoerd. Ze spreek weinig Engels, maar ze wil het gaan leren. Tijdens het gesprek gaf ze mij heel lief kusjes op mijn schouder. Voor mij een erg goede GFE. Na het uur met een voldaan gevoel bij haar vertrokken.

Ik wilde jullie deze dame niet onthouden. Herhalingsgevaar 100%
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan