Recensie Soda/Mona, Den Haag (vh Amsterdam, Breda) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
149
08/07/21
163
29
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8931906-anny
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog geen reviews maar een Aziatische dame dus durfde het wel aan om te proberen. Was een prima ervaring. Zij is de dame van de foto's, die wel een paar jaar oud zijn maar nog steeds aantrekkelijke dame als je van Aziatische dames houdt met een wat grotere billen dan normaal en flinke siliconen borsten wat niet mijn ding is, maar haar gezichtje sprak mij aan, dus vond het nog steeds een lekkere dame. Ze ontvangt vlakbij een van de bekende straten, er was een man thuis die snel weg dook toen ik aankwam en zij ontving en nam de bijdrage aan. Daarna uitgebreid gezoend, en ze zoog me rustig en lang zc waarn ik haar flinke kut ook in mijn mondje nam. Daarna uitgebreid geneukt al zoenend en in een paar standjes. Prima ervaring.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1624099-mona
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame zit nu in Nijmegen. Op basis van deze recensie heb ik haar bezocht. Ik moet zeggen dat ik me aansluit bij de woorden van @Karb .

Lieve warme vrouw die echt haar best doet om het je naar de zin te maken. Ik kies bij nieuwe dames altijd voor een vluggertje en dus ook bij Mona. Ze pijpte me lekker en sabbelde heerlijk aan mijn tepels. Daarna zei ze dat ze heel erg van doggy houdt. En, of ik daar zin in had. Natuurlijk.

Wat me erg aansprak is dat ze echt haar rug helemaal lekker hol maakt en met haar bovenlijf plat op het bed gaat liggen. Gewillig steekt ze haar kont omhoog. Overigens heeft ze voor haar leeftijd echt een prima lijf met voor een aziatische dame een grote kont. Man dat was erg geil. Ik begon zachtjes met stoten, maar Mona liet ook toe dat het wat harder ging. Heb haar heerlijk volle bak genomen en vol gespoten.

Daarna heeft ze me heel lief schoongemaakt, knuffel gegeven en ben ik weer huiswaarts gekeerd. Het viel me alles mee.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mona is een leuk meisje om te zien. Geen model maar leuk buurmeisje.
Beetje mollig maar lekker mollig.
Buik is rommelig dus zeker geen ladyboy.
Vriendelijk en meegaand.
Pijpen uitmuntend....ook het handenwerk, ze pakte te snel een condoom dus ik vroeg haar nog even door te gaan. Daar deed ze niet moeilijk over. Maar na een tijdje ging het condoom toch om.....terwijl het van mij Langer had mogen duren.
Sex was niet bijzonder. Zoenen deed ze....maar niet met passie....aan de andere kant ontweek ze het ook niet
Doggy afgemaakt. Ze heeft een heerlijke volle kont.
Voor sommigen misschien te vol maar ik vind het precies goed om te knuffelen
Na afloop een massage....ze kan echt masseren, heerlijk

Al met al geslaagd.....als ze wat dichterbij is ga ik nog eens langs.

Haar Engels is gebrekkig.....maar voldoende en ik Kwam niet voor een goed gesprek.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Mona was goed. Aardige meid en doet haar best om jouw volledig blij je uur vol te maken. Haar kont was heerlijk, groter dan bij de meeste Aziaten. Zij was niet iemand die klok kijkt of dingen half doet. Aanrader!

Haar pijpkunsten zijn super lekker zc.
 
Mona nog een keertje bezocht. Was minder dan de vorige keer. Ze was minder aanhankelijk en zoende niet echt.
Alles was een beetje minder.
Verder wel vriendelijk en geeindigd met een echte goede massage.
Na 55 min stond ik buiten.
Ja, wat zal ik zeggen, misschien krijgt ze nog een kans, misschien niet.
 

Nieuwe advertentie......ze geeft aan dat ze dezelfde is.

//Edit mod: bedankt, link in #1 aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu heet ze weer soda....haar vriendin Bella reageert niet maar ziet er best ok uit
Wat ik weer grappig vind....op de eerste foto links onderin zie je een bordje.....uit het deel van de tekst dat je ziet kun je opmaken dat de tekst zegt....."de heer is mijn herder....." Weer een goede christen die een kamer verhuurt aan een DVP🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik tock mooi zulk soort dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan