Recensie Monaliza, Schiphol (voorheen Breda, Amsterdam) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raffie1995

Wandelaar
29
25/07/22
12
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4323893-monaliza
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een absolute aanrader, kon gelijk bij haar terecht ookal was het laat, en het toeval was ook nog dat ze 1 straat verderop zat waar ik woon,

Ze ontvangt in geile lingerie, en kwam spontaan over, ze zorgde voor een lekker muziekje op de achtergrond om in de vibe te komen en veel was er mogelijk, zonder het te vragen nam ze mijn pik diep haar mond en deed ze aan op zijn russisch, ( wat met haar borsten een geweldig gezicht was,

Uiteindelijk haar lekker cowgirl geneukt en het doggy afgemaakt,

Ze zal hier helaas niet lang meer blijven maar nog wel een aantal dagen, ik ga wellicht nog een keer terug, als je van BBW houd moet je deze Portugese bezocht hebben.
 
Ik heb wel vooraf betaald bij aankomst,( doe ik meestal) het was na 23:00 en kon niet meer pinnen, het was een buitenlands rekening nr dus geld staat er pas vandaag op bij haar, maar dat weerhield haar nergens van gisteren,

Jammer dat je een slechte ervaring had, bij mij was er wel een klik en deed ze dus niet zo moelijk, maargoed ik weet niet wat er bij jou gebeurde natuurlijk
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4323893-monaliza
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben ook enorm positief over haar. Heb ook al een recensie achtergelaten op Kinky en elders op dit forum, maar dan nu de "echte" bij haar topic in dit bericht:

Ik heb haar bezocht in een hotel in Utrecht. Momenteel is ze in Amsterdam. Ze gaf aan dat ze binnekort even in Breda is en later (medio januari) ook in Rotterdam zal zijn. Ik kan niet wachten want dat laatste is lekker dichtbij voor mij!

Deze instagram babe is precies hoe ze oogt in haar fotos. Ze is een lieve spontane bubbel, lacht veel en doet er veel voor om je op je gemak te stellen

Aanvankelijk twijfelde ik of de advertentie echt was en of ze het echt zelf was, dus ik had haar instagram profiel gevonden (en OnlyFans en twitter) en zag al gauw dat ze daadwerkelijk in nederland is. Toch stuurde ik haar op instagram een bericht om te checken of ze daadwerkelijk ook een profiel op Kinky had. Dat bevestigde ze

Ik was er voor een vluggertje. Kussen, tongzoenen, knuffelen, alles mocht. Ik trekte al schurend haar lingerie uit en bukte haar voorover om haar kont te likken, dat smaakte heerlijk. Vervolgens missionaris en doggie en al gauw hield ik het niet meer en kwam ik. Achteraf douchen was ook geen enkel probleem

Het is jammer dat haar prijzen enigsinds hoog zijn, daardoor zal ik niet zo vaak langs gaan als ik zou willen. Maar de ervaring was zeker goed!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4323893-monaliza
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij Monaliza geweest. Officieel uit Brazilië, daarna lang in Portugal gewoond.
Nu tijdelijk in Breda, voorheen Amsterdam en Utrecht.
Zeer vriendelijk, vrolijk, maar communicatie is vrij lastig want Engelse taal niet echt machtig.
Pijpen was oké, niet bijzonder, zoenen vond ik een krappe voldoende.
Ze is wel lekker geil en dat maakt een hoop goed. Persoonlijke voorkeur is ook voor dames met een maatje meer dan van die mega skinny dames.
Waarschijnlijk geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan