Recensie Monica, Antwerpen, Villa Tinto 27 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
536
03/07/21
922
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze knappe Monica eindelijk eens bezocht en oooh daar heb ik geen spijt van!
Leuke girl next door met een mooi gezichtje en een prachtige glimlach.
Neemt rustig haar tijd en geeft continue kusjes.
Ook neemt ze veel initiatief zodat ik eigenlijk alleen maar kon genieten en zo toch ook eens wat nieuws heb bijgeleerd;)
Zeker een aanradertje!
 
Hey @jeancul is Monica dat mollig blond meisje? Ze heeft een mooi gezicht en grote borsten precies maar haar lichaam schrikt mij wat af. Ik kan verkeerd zijn... Laten we zeggen dat ze niet van de magerste is. Tenzij ik een andere voor heb.
 
Welke Andrea bedoel jij @jeancul boy? De Andrea van SS 32/3?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa @Aitor Alvarez . Maar we zitten hier in het topic van Monica. En zoals ik al vermelde '' voor mij ''niet de perfecte kont, maar de energie waarmee ze haar kont op en neer, op en neer, op en ..... ... beweegt, is zodanig snel, dat je er toch door word gehypnotiseerd en er uiteindelijk niet veel van zie en luidkeels kan klaarkomen :)
 
Vriendelijke dame, heel mooie borsten, spijtig van het handje ertussen, maar ze gaat mij nog terugzien. Tegen mij zei ze uit Hongarije te komen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Monica draagt niet altijd een roze blouse. Gisteren droeg ze roze lingerie en vandaag een groene blouse.
Ja, spijtig, die groene en roze blouse.
Ik had ze graag wel eens gezien in lingerie. Zit al een ganse tijd te twijfelen lijkt mij een lekker lichaam te hebben. Een lingerie zicht zou mij wel eens over de streep kunnen trekken.
 
Ja, spijtig, die groene en roze blouse.
Ik had ze graag wel eens gezien in lingerie. Zit al een ganse tijd te twijfelen lijkt mij een lekker lichaam te hebben. Een lingerie zicht zou mij wel eens over de streep kunnen trekken.
Zoals ik gisteren in het stamcafé schreef. In die lingerie zag ze er inderdaad een stuk aantrekkelijker uit, en ik was bijna over stag gegaan. :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan