Recensie Monica, Baan Mai, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genieterrr

Newbie
7
27/07/22
9
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een aantal keer geweest bij Monica voor een soft/sm-massage. Dat was altijd super goed. Ik reserveer altijd 2 uur en betaal haar ook extra voor die dienst. Ineens moest ik nog 50 euro extra betalen (bovenop de toeslag!), dat moest van "bazin" zei ze. Ik heb daar wel tegen geprotesteerd omdat ze zelf bepaalt hoeveel ze vraagt voor extra's. Ze bleef er bij. Ik heb die 50 euro extra betaald omdat ik er toch al was en zin had in een leuke sessie. Maar dat was dan wel de laatste keer! Zo zonde dit, ik had het altijd naar mijn zin en zij ook had ik het idee. Ik heb haar altijd eerlijk en respectvol behandeld en dan gaat de dame toch in de graaimodus zodat de prijs/dienstverlening niet meer in verhouding is. Zeer jammer want Monica verstaat haar vak goed.
Indien er lezers zijn die een goed alternatief weten, stuur me PM. Dat zou ik zeer waarderen:).
 
Een aantal keer geweest bij Monica voor een soft/sm-massage. Dat was altijd super goed. Ik reserveer altijd 2 uur en betaal haar ook extra voor die dienst. Ineens moest ik nog 50 euro extra betalen (bovenop de toeslag!), dat moest van "bazin" zei ze. Ik heb daar wel tegen geprotesteerd omdat ze zelf bepaalt hoeveel ze vraagt voor extra's. Ze bleef er bij. Ik heb die 50 euro extra betaald omdat ik er toch al was en zin had in een leuke sessie. Maar dat was dan wel de laatste keer! Zo zonde dit, ik had het altijd naar mijn zin en zij ook had ik het idee. Ik heb haar altijd eerlijk en respectvol behandeld en dan gaat de dame toch in de graaimodus zodat de prijs/dienstverlening niet meer in verhouding is. Zeer jammer want Monica verstaat haar vak goed.
Indien er lezers zijn die een goed alternatief weten, stuur me PM. Dat zou ik zeer waarderen:).
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen met een soft sm massage? Massage met een voorbinddildo ofzo?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan