Recensie Body Contour, Monica 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob12345

Wandelaar
62
30/01/22
16
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben onlangs weer een keer naar Body Contour geweest en gekozen voor Monica. Een lieve meid uit Venezuela die gouden handjes heeft. Naast het erotische gedeelte kan ze ook echt goed masseren. Voor 50 euro extra kun je ook intiem, echter daarvoor ga ik niet naar een massagesalon. Een punt voor verbetering naar de salon: laat de meiden zich voorstellen in plaats van allemaal naast elkaar op de bank.
 
Ik ben onlangs weer een keer naar Body Contour geweest en gekozen voor Monica. Een lieve meid uit Venezuela die gouden handjes heeft. Naast het erotische gedeelte kan ze ook echt goed masseren. Voor 50 euro extra kun je ook intiem, echter daarvoor ga ik niet naar een massagesalon. Een punt voor verbetering naar de salon: laat de meiden zich voorstellen in plaats van allemaal naast elkaar op de bank.
Was het HP voor extra of bij de prijs inbegrepen? Ik vind 105 voor drie kwartier best prijzig, eerlijk gezegd.
 
Body Contour, Monica

Onlangs weer bij Body Contour geweest, blijft altijd een verassing wie er aanwezig zijn. Heb inmiddels wel twee favouriete dames daar maar je weet nooit of ze er die dag zijn, of wellicht bezet zijn. Mijn favorieten waren vrij die dag maar heb in Monica misschien wel de meest favouriete gevonden. Inderdaad een Venezuelaanse erg slanke meid maar wel een super lieve met een heerlijk lijfje!
Heb een uur gekozen en zij bleek zelf erg gewillig in verdere mogelijkheden. Meestal doe ik dit niet, maar zij raakte bij mij de juiste snaar en ik kreeg ter plekke vreselijk veel zin haar heerlijk lijf.
Het was een prettig tweede half uur zeg maar en ik ga zeker binnenkort terug naar haar!
Het blijft overigens wel jammer dat het kansloze douches zijn waar je iedereen die daar komt genieten tegen komt, de kamers zijn erg klein maar verder wel prima te doen. Ik blijf daar immers niet heel lang. De prijs is tegenwoordig wel aan de hoge kant voor wat je aan faciliteiten krijgt.
 
Recent bij Monica geweest, ze was de enige die beschikbaar was op dat moment. Geen moment spijt van gehad!
Een heerlijke erotische massage van een uur. Eerst op de buik natuurlijk waar ze steeds even 'gedag' komt zeggen om te checken hoe de vlag er bij hangt of staat. Dat doet ze echt heerlijk.
Daarna omdraaien en dan weet je het wel. Mij werd ook extra aangeboden, maar niet gedaan nu, misschien een volgende keer.
Na het schoonmaken nog een kwartier massage om het uur vol te maken en zweefde ik bijna weg.
Ik denk wel voor herhaling vatbaar, alleen al vanwege dat teasen in het eerste deel…
 
Klinkt allemaal goed. Is het bij Body Contour beter om van te voren even te bellen?
Ik heb hier eerder dikwijls gelezen dat bellen vooraf nog wel eens misgaat. Dan had men gebeld voor een dame en eenmaal bij aankomst was deze dan bezet. Ik ga eigenlijk altijd een beetje op goed geluk, en maar 1 keer voorgekomen dat ik onverrichterzake weer ben weggegaan..... Maar je zou het eens kunnen proberen met vooraf bellen natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan