- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 130
Monica is een knappe slanke dame van 32 jaar. Ze is heel naturel, op een kleine tattoo aan de binnenkant van haar linker onderarm na. Ze heeft een mooie natuurlijke B-cup en prachtige billen. Vorige week sprak ik haar al even en ze was bezorgd over de omvang van mijn jongeheer. Toen had ik afgesproken om een trio met haar te doen. Gisteren ben ik met haar en Mimi naar de kamer geweest. Mimi is 1 van de knapste en beste dames in Sixsens, maar deze recensie gaat verder over Monica. Monica tongzoent goed en pijpt geweldig waar ze met haar vingers en nagels zeer sensueel langs mijn ballen ging. Na een paar keer afwisselen tussen de dames werd het condoom gemonteerd. Monica en ik hebben in diverse posities geprobeerd mijn barokkar naar binnen te schuiven maar het lukte helaas niet. Mimi vond het geen probleem om ons uit de brand te helpen en ik kwam klaar terwijl ik haar neukte en Monica mij heerlijk zoende en mijn erogene zones zeer goed bewerkte. Een echte aanrader deze Monica voor mannen die van strak houden. Voor mij helaas geen herhalingsgevaar met dit lid van de KKC. Jammer, want ze is wel echt mijn type.