Recensie Monica, Schaarbeek 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Headset

Newbie
5
07/09/25
3
4
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/monica-sex-11.html
Totale kosten (in euro)
150
Enkele weken geleden Monica bezocht.

Ik had gehoopt op een MILF, maar ik kreeg een GILF😅

Via sms, antwoordde snel. Ik typ in het Engels, zij antwoordde in het Frans.
Afgesproken voor 30min met anaal in verschillende posities voor 150€
Ik vraag bij het eerste contact steeds of anaal mogelijk is in verschillende posities, Monica bevestigde.

Centrum Schaarbeek, toegangsdeur van het gebouw ( kleinschalig appartemensgebouw ) staat los. Is vlak naast een restaurantje, maar ik denk dat enkel de locals weten wat er in het aanpalende gebouw gebeurd 😇
Parkeren kan in de omliggende straten.

Appartement:

Helemaal naar boven, een "opgesplitst appartement". Ze deelt de kamer 100% zeker met minstens 1 andere dame. Een douche nemen kan in een badkamer die nog relatief proper is.

Date & dame zelf:

De deur ging open en ik zag meteen dat het dezelfde dame van de foto's is qua lichaam ( nog wel in orde ), maar haar gezicht toont toch wel tekenen van veroudering. Op haar profiel staat 56, maar ik denk dat de cijfers andersom moeten staan - met lichte zin voor overdrijving.

Ik was nu eenmaal ter plekke, en besloot om toch verder te gaan met de date. Ik nam een douche en ging de mezzanine op. Haar collega zit dus beneden aan de mezzanine achter een gordijn.... Veiligheid ? Zou zeker kunnen.

Haar lichaam is nog in orde, dat moet gezegd zijn. Het is geen twintiger meer, maar ik zou ze qua lichaam hoog in de 40 schatten. Ze begon PMC, redelijk flauw. Ze zette zich in 69 ( alles proper en geen geur ) en dat ging haar beter af. Ik stimuleerde haar poes en ster - ik verlekkerde me er al op om in dat slanke kontje te rijden. :devilish:

Daarna even doggy ( normal, not anal ), om dan over te gaan naar anaal. Ze maakte een opmerking dat ik toch wel groot geschapen ben, en ik het zachtjesaan moest doen. Zo gezegd, zo gedaan, ware het niet dat mijn eikel nog niet eens volledig in haar ster ging voordat ze er al mee stopte ! 😲👺
De meeste dames steken dan ofwel een plug, of doen aan anaal vingeren o.i.d., maar zij gaf er meteen de brui aan. Ik vermoed eigenlijk dat ze anaal niet kan of wil, maar er toch mee adverteert om klanten te winnen.

Soit, ik wilde mijn zaad nog kwijt en besloot er geen spel van te maken - ik hoopte om ergens een deeltje centen terug te krijgen, idioot die ik ben 🤡

Ze legde zich op haar rug, en ik pompte haar dan maar stevig door ( MC )
Klaargekomen, en daarna nog een massage van een 10 minuten gekregen ( mogelijks om goed te maken voor het anale gedeelte ? )

Douche in, sproeier helemaal vanboven gezet, en huppakee !

Geen herhalingsgevaar, en tevens ook geen centen terug gekregen 😁

Terug
Bovenaan Onderaan